پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: 2 بازیکن تیم ما در رختکن با هم جرو بحث کردند که طبق قوانین با آنها برخورد شده اما اینکه بگویند چاقو و قمه در تمرین ما استفاده شده ادبیات مناسبی نیست.
داوود سید عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود دو بازیکن در تمرین تیمش درگیری فیزیکی پیدا کرده و حتی کار به چاقوکشی کشیده شده است اظهار داشت: این زشت است که چنین مسائلی را به تیم ما نسبت می‌دهند. دو بازیکن تیم ما با هم در رختکن و نه در زمین فوتبال درگیری لفظی پیدا کردند و بلافاصله با آنها برخورد انضباطی توسط من و باشگاه صورت گرفت.هر دو بازیکن هم فعلا حق همراهی تیم ما را ندارند.

وی افزود: عجیب‌تر برای من این است که این اتفاق قبل از بازی با پیکان و حدودا 5 روز پیش رخ داده ولی چرا باید درست یک روز قبل از بازی تیم ما با سپاهان چنین مسائلی مطرح شود.من بازیکن تیم ملی این مملکت بودم و زشت است که یک عده چنین مسائلی را با تیم ما نسبت بدهند. نه من و نه بقیه اعضای کادر فنی اجازه نمی‌دهیم چنین مسائلی اتفاق بیفتد اما اینکه گفته شود چاقوکشی شده و بازیکن از قمه استفاده کرده کار غیر اخلاقی است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده یادآور شد: بعد از سالها فوتبال بازی کردن بلد هستم نظم و انضباط را در یک تیم فراهم کنم،نه چاقویی دیدم و نه درگیری فیزیکی دیدم. تاکید می‌کنم 2 بازیکن ما در رختکن با هم جرو بحث کردند که ممکن است درون یک تیم اتفاق بیفتد، ما هم در بازی با سپاهان از آنها استفاده نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در غیاب فراهانی و جلالی راد این تیم برای بازی با سپاهان دروزاه‌بان دارد یا خیر گفت: بله فردا از بابک سلامت دروازه‌بان امید درون دروازه استفاده خواهم کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: