پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمدرضاگلزار بازیگر ایرانی است. محمدرضا گلزار خواننده است. محمدرضا گلزار این روزها در کار تبلیغات فعالیت دارد. محمدرضا گلزار در حوزه مدلینگ فعالیت می کند. محمدرضا گلزار به انجام فعالیت های حرفه ای ورزشی علاقه خاصی پیدا کرده است.

گلزار

محمدرضا گلزار، بازیگر و خواننده، عکسی از خود در زمان مجری گریش به اشتراک گذاشت و نوشت:

جنجال تغییر جنسیت محمدرضا گلزار

چندی قبل محمدرضا گلزار با تبریک تولد یک خواننده جوان و پستی متفاوت و همچنین پوشیدن لباس گل گلی سوژه عده ای از سایت ها شد برای تیتر تغییر جنسیت گلزار ! سایت خانه فوتبال این خبر را شدیدا تکذیب می کند

محمدرضا گلزار

"باید خودمان، خودمان را دوست داشته‌باشیم

باید هربار توی آینه نگاه کنیم و جسارت آدمِ ایستاده در آینه را تحسین کنیم و منتظر نباشیم کسی از راه برسد و یادمان بیندازد که چقدر قوی بودیم، چقدر زمین خوردیم و بلند شدیم و چقدر تسلیم نشدیم.

باید زندگی‌مان را از همان اولش مرور کنیم، و به یاد بیاوریم تمام محدودیت‌هایی را که مچاله کردیم، زیر پا گذاشتیم و از آن‌ها پله ساختیم؛ و تمام سختی‌هایی را که با قلم‌موی طاقتمان روی صفحه‌ی بیقرار روزگار کشیدیم و باز هم توقف نکردیم، محکم ایستادیم و ادامه دادیم.

گلزار

باید خودمان دست بزنیم روی شانه‌های خودمان، خودمان مشوق خودمان باشیم و به خودمان انگیزه تزریق کنیم.

باید فقط به‌خاطر خودمان از خودمان مراقبت کنیم، به‌خاطر خودمان کتاب‌های خوب بخوانیم و لباس‌های خوب بپوشیم و عطر‌های خوب بزنیم. به‌خاطر خودمان صبح‌ها زودتر بیدار شویم و شب‌ها زودتر بخوابیم. باید به‌خاطر خودمان و سلامتیِ خودمان ورزش کنیم، فیلم‌های خوب ببینیم و با آدم‌های خوب معاشرت کنیم.

دوست داشتنِ آدم‌ها خوب است، اما هیچ خوب نیست که دوست داشتن خودت هم منوط به دوست داشتن و حرف‌های آدم‌ها باشد، هیچ خوب نیست که به‌خاطر آدم‌ها به خودت بیشتر توجه کنی و به‌خاطر آن‌ها، آدمِ شادتری باشی؛ که اگر روزی نبودند، دوست داشتنشان ته کشید، یا سکوت کردند؛ از هم بپاشی!

محمدرضا گلزار

اظهارنظرهای گلزار درباره شکست “گیسو”

او در بخشی از این مصاحبه تصویری در پاسخ به این سوال که «موافقید که «گیسو» شکست خورد؟» می گوید: «مردم باید نظر اصلی و نهایی را بدهند که نظرشان شکست «گیسو» است و من هم با آن موافقم. پشت هر پروژه نمایشی غیرموفق و غیرموثقی، دلایل متعددی وجود دارد؛ از فیلمنامه تا بی انگیزگی آدم های موثر در پروژه و غیره.»

گلزار در جواب این سوال که آیا اختلافی بین بازیگران و منوچهر هادی، کارگردان این سریال ایجاد شده بود؟ توضیح می دهد: «من در طول فیلمبرداری این اتفاق را احساس نکردم که بخواهم به شما منتقلش کنم.

محمد رضا گلزار

یک سری از دوستان بسیار بی انگیزه کار می کردند و به نظرم مشکل اصلی، مشکل فیلمنامه بود. متاسفانه برای کارهای این چنینی، قرار می گذارند که فیلمنامه خُردخُرد به کار تزریق شود، تو اعتماد می کنی چون فیلمنامه نویسانِ «گیسو» همان کسانی هستند که فیلمنامه «عاشقانه ۱» را نوشته اند.

فیلمنامه به دستت می رسد، با آن موافق نیستی، بالای هزار مرتبه جلسه می گذاری و هرشب با تهیه کننده تماس می گیری، این را هم تهیه کننده می داند و هم منوچهر هادی.

دلم نمی خواهد مرورش کنم چون وقتی چنین اتفاقی برای پروژه ای می افتد مقصر آن همه هستیم، شاید ما هم مقصریم که از ابتدا مصر نبودیم فیلمنامه را بخوانیم و اعتماد کردیم. پس من هم این شکست را گردن می گیرم. دوستان گوش ندادند، هر چند بارها جلسه گذاشتیم.

محمدرضا گلزار

آقایی را آوردند و گفتند این آقا تصمیم بگیرد، آن آقا آمد و من گفتم این خط، خط مناسبی نیست. باورنکردنی بود و دوست ندارم راجع به آن حرف بزنم. من هر روز راجع به این موارد حرف زدم و مگر چه قدر می توان جنگید تا یک پروژه را به سمت بهبود برد. بی انگیزگی، ما پروژه مشترک زیاد داشته ایم و این پروژه با بی انگیزگی انجام شد.»

محمدرضا گلزار

برند جدید لباس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار که اخیرا از برند خود رونمایی کرده، قرار است در زمینه مد و پوشاک محصولاتی را روانه بازار کند.

به گزارش کاماپرس، محمدرضا گلزار بازیگر، مجری و خواننده ایرانی، به تازگی از برند پوشاک خود به نام «ریزار» رونمایی کرده است.

این بازیگر سرشناس و پرطرفدار گفته که تولید محصولات ریزار آغاز شده و به زودی در بازار توزیع خواهند شد. به گفته وی، ابتدا قرار بود محصولات ریزار همزمان با شب یلدا و در آستانه دی ماه عرضه شود که این اتفاق صورت نگرفت، اما احتمالا از چند روز دیگر شاهد رونمایی از اولین محصولات برند ریزار خواهیم بود.

محمدرضا گلزار

گلزار در بخشی از گفتگوی خود با تی‌وی‌پلاس، درباره تلاش 2 ساله‌اش برای راه‌اندازی این برند گفت: به غیر از اشتغال‌زایی که با آغاز این برند صورت گرفته، سعی کرده‌ایم محصولاتی با کیفیت تولید کنیم.

گلزار در ادامه مدعی رقابت با برندهای باکیفیت خارجی شد و افزود: برخی از مردم که بضاعت مالی برای خرید پوشاک باکیفیت خارجی ندارند، قطعا از محصولات ریزار استقبال خواهند کرد و مطمئنم که این لباس‌ها می‌توانند با بهترین برندهای خارجی رقابت کنند.

وی این برند را سلیقه شخصی خود می‌داند و فعلا سراغ تولید محصولات اسپرتی همچون گرمکن، تیشرت و … رفته است اما اعلام کرده که تا سال آینده این برند به حوزه کلاسیک نیز وارد خواهد شد.

اخیرا هم فراخوانی برای جذب آقایان 16 تا 24 سال در پیج ریزار منتشر شده تا افرادی که شرایط مناسب را دارند، به عنوان مدل محصولات این برند نوظهور، انتخاب شوند.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد سال 1356 در تهران است. او فعالیت هنری خود را به عنوان نوازنده گیتار گروه موسیقی آریان شروع کرد و پس از مدتی به عرصه بازیگری با فیلم سام و نرگس پا گذاشت.

گلزار در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های نمایش خانگی زیادی ایفای نقش کرده است. او فعالیت‌هایی نیز در عرصه ترانه‌شناسی انجام داده و خوانندگی را هم در کارنامه خود دارد. این هنرمند کشور در سال 1397 با اجرا مسابقه در عرصه مجری‌گری نیز وارد شد.

محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: