پایگاه خبری خانه فوتبال:

پس از شکست شیاطین سرخ در مقابل ولورهمپتون انتقادات از نمایش و سبک بازی این تیم به اوج رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته منچستریونایتد پس از 42 سال مقابل ولورهمپتون در ورزشگاه اولدترافورد شکست خورد و بیش از هر چیزی سبک بازی این تیم مورد انتقاد شدید کارشناسان فوتبال قرار گرفت.
لوک شاو، بازیکن منچستریونایتد نیز پس از بازی از سبک تیم انتقاد کرد و گفت: من در کنار هم اصلا خوب نیستیم. شما وقتی به کیفیت ترکیب نگاه می‌کنید، می‌بینید چقدر این تیم کیفیت فردی خوبی دارد ولی همه چیز توانایی انفرادی نیست و مشکل از جایی دیگر است.
پل اسکولز، ستاره اسبق شیاطین سرخ در فضای مجازی نمایش منچستریونایتد یک «اتفاق مسخره و خنده‌دار» نامید و نوشت: بیشتر شبیه یک جوک است.
پیرس مورگان، خبرنگار مشهور طرفدار آرسنال با کنایه از رانگنیک انتقاد کرد و گفت: رالف یک مربی تلاشگر و یک معجزه‌گر است. او منچستریونایتد را توانسته بدتر کند. وی ادامه داد: آنها باید کونته را می‌آوردند و شانس حضور او را نیز داشتند ولی باشگاه با یک تصمیم دیوانه‌وار یک مربی کوچک را به تیم آورد.

گری نویل، ستاره اسبق یونایتد و کارشناس اسکای اسپورت در توییتی نوشت: این تیم خوب نیست. این وضعیت اصلا مناسب نیست.

طرفداران منچستریونایتد نیز نارضایتی خود را از کیفیت تیم ابراز کردند و در فضای مجازی نوشتند: اگر ما شانس داشته باشیم، فصل آینده، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که هیچ، در لیگ کنفرانس اروپا بازی خواهیم کرد.

یک طرفدار دیگر نوشت: به عنوان فردی 32 ساله که با عصر منچستریونایتد بزرگ شده، نمایش این تیم دیوانه‌کننده است و با خودم فکر می‌کنم چطور می‌شود یک تیم در دوران پسا فرگی تا این حد ضعیف عمل کند.

N8Tsd1TRJVG9

منچستریونایتد تا هفته بیست و یکم در اولدترافورد که روزگاری جهنم تیم‌های حریف بود، 5 بار شکست خورده است. این در حالی است که در سال 2019 ، یونایتد تنها 2 بار در اولدترافورد تن به شکست داد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: