پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زاهدی فرد با اشتباه خود یک موقعیت به پدیده هدیه داد که سبب گلزنی حریف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با پدیده که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، اظهار داشت: امتیازات مهم و موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادیم. مسابقه ای بود که اگر مقداری باهوش تر بوده و از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم، با تعداد گل های زیاد می‌توانستیم این بازی را ببریم.متاسفانه این اتفاق نیفتاد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در کل پدیده 3-2 بار روی دروازه ما آمد که یکی از آنها همین ضربه ایستگاهی با هدیه داور بود.

وی ادامه داد:  متاسفانه زاهدی‌فرد اشتباه خیلی بزرگی انجام داد. البته اسمش را اشتباه نمی‌گذارم. توپ را بازیکن ما زد اما در صحنه‌ای که 8-7 متر با آن فاصله داشت خیلی راحت برای حریف خطا و ضربه ایستگاهی گرفت. زاهدی‌فرد این موقعیت و هدیه را به پدیده داد تا بتواند روی دروازه ما بیاید. البته در آن صحنه خودمان هم اشتباه کردیم و نباید به راحتی گل می‌خوردیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در این زمین بهتر از این نمی‌شد فوتبال بازی کرد. هم موقعیت ساختیم و هم تا جایی که توانستیم پاس بدهیم. اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، قطعا می توانستیم برنده باشیم. تغییراتی مان هم هجومی بود اما حریف در دفاع تمرکز زیادی داشت و کار را سخت کرده بود. باید بازی را می‌بردیم اما این اتفاق نیفتاد.

گل‌محمدی در مورد گل‌های زیادی که تیمش در این فصل دریافت کرده است، توضیح داد: هرچند راحت گل می‌خوریم اما تعداد گل‌های زده پرسپولیس هم نسبت به این مقطع در سال گذشته خیلی بیشتر بوده است. تفاضل گل مان هم بیشتر است. باید تمرکز دفاعی‌مان را بیشتر کرده و در جایگیری و ضربات ایستگاهی کمتر اشتباه کنیم. قطعا باید در بحث دفاعی بیشتر کار کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: