پایگاه خبری خانه فوتبال:

در میان غفلت متولیان فوتبال کشور لیدرها به رختکن تیم لیگ برتر حمله می‌کنند و سپس با خیال راحت تهدیدهای خودشان را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از دیدار دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان تعدادی از لیدرهای نفت مسجد سلیمان که به آبادان رفته بودند، وارد رختکن شده و اقدام به درگیری و ضرب و شتم شاگردان فراز کمالوند کردند.

پس از این اتفاق که بازتاب گسترده‌ای میان اهالی فوتبال داشت، یکی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان با انتشار فیلمی در فضای مجازی حمله به رختکن و کتکاری با بازیکنان را تایید کرد. این فرد همچنین اعلام کرد بازهم این اتفاق رخ خواهد داد!

این لیدر در بخشی از صحبت‌های خودش می‌گوید: "... از خجالت علی عبدالله زاده و دو سه بازیکن دیگر در آمدیم. به خاطر هواداران انتقاد کردیم و آن‌ها در روی ما ایستادند و کتک خوردند! باز هم از این بیشتر کتک می خورند! ولی کسی به ما خط نداده و به خاطر تیم شهر و هواداران این کار را کردیم..."

مشخص نیست متولیان فوتبال کشور به چه کاری مشغولند که شاهد چنین نابسامانی‌هایی هستیم. سازمان لیگ که همواره برای ورود تماشاگران به استادیوم‌ها توپ را به زمین ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت می اندازد، چرا پاسخ روشنی در خصوص حضور لیدرهای تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول نمی‌دهد؟ آیا مسئولان سازمان لیگ خودشان را در به وجود آمدن بی نظمی‌های زیاد مانند اتفاق دیشب که کم و بیش در اکثر مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان وجود دارد، مقصر نمی‌دانند؟

ضمن اینکه جای خالی نظارت مسئولان فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن در برگزاری مسابقات به خوبی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبالی که خودش را موظف به پاسخگویی به مجلس به عنوان یک نهاد نظارتی در کشور نمی‌داند، آیا اوضاع جامعه تحت مدیریت خودش را نیز نباید کنترل کند؟ شاید بهتر باشد که فدراسیون فوتبال فقط به هماهنگی سفرهای برون مرزی تیم‌ملی و تهیه هواپیمای اختصاصی بپردازد و مدیریت جامعه فوتبال را به نهادهای نظامی و غیره بسپرد تا از این پس شاهد این نباشیم که یک لیدر بدون داشتن تخصص در امور ورزش فوتبال، خودش را محق در مسائل فنی تیم بداند و در نقش سرمربی بازیکنان تیم را بازخواست نکند.

*فیلم تهدید‌های لیدر نفت مسجدسلیمان علیه بازیکنان این تیم را در زیر مشاهده کنید:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: