پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکتا ناصر بازیگر ایرانی است. یکتا ناصر سبک بازی خاصی دارد. یکتا ناصر بازیگر کم حاشیه است. یکتا ناصر پس از ازدواج با منوچهر هادی  بیشتر در سریال ها و فیلم های او بازی می کند. یکتا ناصر این روزها در فضای مجازی فعالیت به نسبت گسترده ای دارد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در سوگ حمید لبخنده

یکتا ناصر با انتشار عکسی از خود در کنار زنده‌یاد حمید لبخنده که در پشت صحنه سریال «با من بمان» ثبت شده است، حاطره‌ای از این کارگردان را روایت کرد.

سریال «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ به سفارش شبکه سه سیما ساخته شد و در سال ۱۳۸۱ به روی آنتن رفت.

حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، افسانه بایگان، سام درخشانی و هما روستا، جمال اجلالی، مهدی پاکدل و ستاره اسکندری از بازیگران اصلی این سریال بودند. 

یکتا ناصر

یکتا ناصر با روایت خاطره‌ای از این سریال نوشته است:

«آقای حمید لبخنده، عزیزم استاد عزیزم، در این عکس از سریال «بامن بمان» شما داشتید برای یکی از صحنه‌ها یک لالایی قدیمی را که شاید خودتان هم با آن آرامش می گرفتید را با من تمرین می‌کردید. هنوز هم خاطرم هست که برای لحظه به لحظه هر پلانی چه قدر با انرژی و با انگیزه تلاش می کردید.

ای کاش می‌توانستم آن‌گونه که شما دوست داشتید این لالایی را زمزمه کنم تا شاید اندکی آرامش را به پاس تمامی آموزه هایتان که همواره آویزه گوشم است، به شما هدیه کنم.

یکتا ناصر

اندوه عمیقم از رفتنتان یک طرف، حسرت و غمم از سالها کارنکردنتان به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده یک طرف دیگر، ما را محروم کرد آزار نابخردان از آن همه توانایی ... تسلیت می‌گویم به نزدیکان و دوستداران شما.»

حمید لبخنده، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر و تلویزیون شامگاه شنبه ( ۱۸ دی ماه) بر اثر عوارض ناشی از یک عمل جراحی درگذشت.

یکتا ناصر پست زیر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت:

امروز مطلبی خواندم در مورد اظهار نظرات برخی مسئولین در رابطه با کودک همسری که اذعان داشتند دختران بالای سیزده سال کودک همسر محسوب نمی شوند

اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که یاد خاطره ای افتادم از دوران چهارده یا پانزده سالگی خودم آن زمان که یافته هایی پیدا کردم خیلی خیلی اندک در مورد پیوند زناشویی و ازدواج.

یکتا ناصر

اولین واکنشم این بود که به مادرم با غمی عمیق گفتم : من هیچوقت ازدواج نمیکنم .او هم گفت من هم وقتی به سن تو بودم همین را میگفتم بعدها پی بردم که حتما می دانست و درک می کرد که چرا می گویم

کاری به مسائل تربیتی آن زمان و اکنون ندارم که حتما مهم است کاری به این هم ندارم که اساسا برای ازدواج به ویژه در دوران کنونی چه میزان از بلوغ فکری و روحی و …مهم است که قطعا هست ولی آیا کامل شدن بلوغ جسمی هم لازم نیست؟!!

یکتا ناصر

آقایان احیانا لازم نمی بینند که در این زمینه با متخصصان علمی مشورتی داشته باشند؟!!من کارشناس نیستم اما زنم، دخترم، مادرم، انسانم و میدانم که اگر در حدود سیزده سالگی قرار بر ازدواجم بود وای که چه شکنجه عظیمی بود.شاید باشند مادران و مادربزرگ ها یا همنسلانمان که در کودکی عروس شدند و احساس خوشبختی دارند که البته تردید دارم در ربط احساسشان و سن ازدواجشان ولی آیا این قانون به شکل عام هم صادق است؟!

آقایان آیا میدانید دختر بچه هایی که در کودکی ازدواج می کنند فقط از نظر جانی و سلامتی جسمی در معرض چه آسیب هایی هستند؟!

یکتا ناصر

کاری به این ندارم که اگر از آن هم عبور کنند ممکن است متحمل چه مشقات روحی شوند . آیا زمان آن نرسیده که در تفسیر اصطلاح ناموس پرستی تجدید نظری کنیم.

یکتا ناصر یکتا ناصر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: