پایگاه خبری خانه فوتبال:

با گذشت یک نیم فصل از لیگ برتر مشخص شده که پرسپولیس نتوانست در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و مهره‌هایی که با سرو صدای زیاد پیراهن این تیم را به تن کردند کارایی لازم را نداشتند.

گل محمدی این روزها در تکاپو برای رفع نقاط ضعف تیم در فصل نقل و انتقالات است و قصد دارد با جذب بازیکنان مورد نظر پرسپولیس بهتری را روانه نیم فصل دوم کند، با این حال باید مراقب میانگین سنی تیمش هم باشد و بازیکنانی بگیرد که چندان پا به سن گذاشته نباشند.

در تیم کنونی پرسپولیس ۸ بازیکن بالای ۳۰ سال حضور دارند که میانگین سنی تیم را بالا بردند و اگر بنا باشد به این جمع بازیکنان جدیدی اضافه شوند پرسپولیس با چالشی جدی روبرو می‌شود.

در حال حاضرحامد لک ۳۱ ساله، مهدی شیری ۳۱ ساله، کمال کامیابی نیا ۳۳ساله، وحید امیری ۳۳ ساله، عیسی آل کثیر ۳۲ ساله، سیدجلال حسینی ۴۰ساله، حامد پاکدل ۳۰ساله و علیرضا ابراهیمی ۳۲ساله در تیم پرسپولیس حضور دارند و جا برای اضافه شدن بازیکن مسن دیگری نیست.

البته که اینجا صحبت کارایی نیست و برخی از این بازیکنان با وجود اینکه بالای ۳۰ سال دارند از کارایی لازم برخوردارند اما سرخ‌ها باید آینده نگر هم باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: