پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه ایرانی است. بهاره رهنما سابقه نویسندگی دارد. بهاره رهنما کارگردان است. بهاره رهنما تا به حال دوبار ازدواج کرده است. بهاره رهنما این روزها در اینستاگرام فعالیت پررنگی دارد.

بهاره رهنما

 حاجی به آغوش خانواده سابقش برگشت 

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت  کاربران این شایعه را منتشر کرده اند که همسر بهاره رهنما به خانواده سابقش برگشته است.

بهاره رهنما

خبر طلاق بهاره رهنما در استوری جدیدش

بهاره رهنما که در سفر تفریحی در کیش به سر می برد استوری جدیدی منتشر کرده است که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده و کاربران اعتقاد دارند که بهاره رهنما با این استوری طلاقش از همسر دومش را تایید کرده است.

مدلینگ بهاره رهنما در ساحل

بهاره رهنما که در کیش به سر می برد با اشتراک گذاشتن فیلمی از خود در یک رستوران باعث بوجود آمدن جنجال تازه ای شد.

بهاره رهنما

 تزریق بیش از حد بهاره رهنما را از ریخت انداخت

بهاره رهنما جدیدا با عکس هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارد حاشیه های زیادی برای خودش درست کره که در آخرین شایعه کاربران معتقدند تزریق بیش از حد ژل برای گونه قیافه این بازیگر را ترسناک کرده است.

بهاره رهنما

چه بلایی سر بهاره رهنما آمد؟

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه عکس تازه ای از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که در این عکس چهره اش به شدت افسرده و غمگین است.

شب یلدای تنهای حاجی بدون بهاره

همسر بهاره رهنما در شب یلدا فیلمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که نشان می دهد به تنهایی و دور از بهاره رهنما است.

بهاره رهنما

تیپ خز بهاره رهنما

بهاره رهنما در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی اش نوشت:

قدمت مبارک

زیبایی هایت را عزیز میداریم

تو نیز دعا کن

چرخ روزگارمان

در حضور تو

به سلامتی و خیر بگردد

پروردگارا

آرامش را همچون دانه های برف

آرام و بی صدا

بر سرزمین قلب ما و کسانیکه برایمان عزیزند ببار

شروع فصل زمستان مبارک

بهاره رهنما

چهره جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر کرده است که چهره جدیدی از خود به نمایش گذاشته که نظر کاربران تزریق بیش از حد  ژل را عامل این چهره جدید می دانند.

راز زندگی بهاره رهنما

بهاره رهنما در تازه ترین پست اینستاگرامی نوشت: یک رازمو بگم:

از مشورت نمیترسم !

از یاد گرفتن نمیترسم !

من باور دارم اونجایی برنده هستیم که باور کنبم:

همیشه یک نفر هست که بیشتر از تو میدونه!

بهاره رهنما

کفش سیندرلا

بهاره رهنما عکسی از کفش های جدیدی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که واکنشهای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت و به کفش های سیندرلا معروف شد.

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما 

بهاره رهنما به دلیل یک سال جهشی درس خواندن در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شد و در زمان بازگشت از دانشگاه به طور اتفاقی با پیمان قاسم خانی ( فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ) آشنا شد و پس از گذشت دو سال و آشنایی بیشتر تصمیم به ازدواج گرفتند. این دو در سال ۱۳۷۳ با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان یک دختر می باشد که نامش را پریا گذاشتند.

بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی زوج هنری بودند که زندگیشان پس از ۲۲ سال زندگی در سال ۱۳۹۵ به اتمام رسید و از هم جدا شدند. این درحالیست که قبل از طلاقشان زندگیشان به ظاهر خوب و صمیمی به نظر می آمد.  مهراب قاسم خانی برادر شوهر سابق و شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما می باشد.

بهاره رهنما

چهارم شهریورماه سال ۱۳۹۶ عکس هایی در رسانه های مجازی منتشر شد که خبر از ازدواج دوم بهاره رهنما میداد. بهاره رهنما در سال ۹۶ با فردی به نام امیرخسرو عباسی ازدواج کرد . امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسی است و آشنایی اولیه شان از زمانی شروع شد که بهاره رهنما به عنوان مدل، در تبلیغات این برند حضور پیدا کرد. همسر جدید بهاره نیز قبلا یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است. وی نیز مانند بهاره رهنما از همسر سابق یک دختر دارد.

بهاره رهنمابهاره رهنما

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: