پایگاه خبری خانه فوتبال:

الناز شاکردوست ستاره و بازیگر ایرانی است. الناز شاکردوست تا به امروز جوایز متعددی دریافت کرده است. الناز شاکردوست سبک بازی خاصی دارد.الناز شاکردوست بازیگر کم حاشیه ایرانی است. الناز شاکردوست دوست صمیمی گوهر خیراندیش است.

الناز شاکردوست در 1363 به دنیا آمد در بیست سالگی (1383) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد.در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. وی تا به حال دو بار نامزد دریافت تندیس خانه سینما شده است.

​ الناز شاکردوست، طراح صحنه و لباس و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال 1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده ی “هنر و معماری” دانشگاه “آزاد” تهران اسـت. شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با بازی در فیلم «گل یخ» «83» کیومرث پوراحمد، پا بـه عرصه ی سینما گذاشت. الناز شاکردوست، جایزه ی بهترین بازیگر زن جشنواره ی فیلم سان فرانسیسکو ایالات امریکا، را در کارنامه دارد.

تصاویری از حضور الناز شاکردوست به عنوان کاپیتان در تیم فوتسال بانوان هنرمند مقابل پیشکسوتان تهران را ببینید

تصاویر کاپیتانی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

فیلم گلزنی الناز شاکردوست

ناز شاکردوست تصویر عجیبی منتشر کرد
الناز شاکردوست

​الناز شاکردوست در خواب با موسیقی

الناز شاکردوست

  •  

الناز شاکردوست

مهاجرت الناز شاکردوست تکذیب شد

الناز شاکردوست بازیگر سینما در هفته های اخیر با شایعات متفاوتی روبرو بوده که در گفتگویی به این شایعات پایان داده است.

شایعه مربوط به ماجرای مهاجرتش به خارج از کشور و در کنار آن نیز شایعاتی درباره ازدواجش اصلی ترین شایعاتی است که به تازگی درمورد این بازیگر بوجود آمده است.

الناز شاکردوست

به تازگی نیز یک مجله تصویر روی جلد خود را به این بازیگر و برادرش اختصاص داده با تیتری دوپهلو با عناوین “برای عشقم جان میدهم” و تیتر دوم “همراه با خانم سوپراستار از زندگی، مهاجرت و خبر جنجالی ازدواجش”.

شایعه ازدواج الناز شاکردوست

همین مساله سبب ساز آن شده که شاکردوست با نگارش مطلبی اجتماعی در این باره توضیح دهد.

الناز شاکردوست در این مطلب با اشاره به اینکه تصویر روی جلد این نشریه مربوط است به او و برادرش، با تمرکز بر تیترهای دو پهلوی این نشریه نوشته است:

الناز شاکردوست

—برای عشقم جان میدهم: کنایه از صحبتم در مورد عشقم به سینما و حادثه ای که در یک فیلم نزدیک بود، جانم را از دست دهم!

–خبر جنجالی ازدواج: یعنی تکذیب کردنم در مورد این خبر دروغین!!!

—مهاجرت:یعنی سفر کوتاه مدت بنده!

وی در خاتمه با اشاره به این تیترها نوشته است:در کُل یعنی یک کلاغ چهل کلاغ همیشگی مطبوعات برای جذاب کردن تیتر!!!

الناز شاکردوست

کنایه الناز شاکردوست به نماینده مجلس

 الناز شاکردوست تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود در اعتراض به سخنان جنجالی نماینده مجلس منتشر کرده است.

الناز شاکردوست

 تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود در اعتراض به سخنان جنجالی نماینده مجلس منتشر کرده است.

الناز شاکردوست

شایعه مرگ الناز شاکردوست

 چند ساعتی است خبر تصادف الناز شاکردوست (بازیگر و طراح صحنه و لباس) در فضای مجازی در حال انتشار است و خبرها حاکی از فوت او دارد این خبر موجب تاسف و نگرانی هواداران وی شده است اما به اطلاع می رساند خبر تصادف او مربوط به چندین سال پیش بوده و خبر فوت ایشان صحت ندارد.

الناز شاکردوست

ازدواج الناز شاکر دوست با علیرضا حقیقی

الناز شاکردوست ، گفت به دلیل انتشار خبر ازدواجش با علیرضا حقیقی ، شکایت می کند. این بازیگر زن سینما به کلی آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد. او در این باره گفت:« من فقط یک بار ایشان را در سینما دیدم.  خبر  ازدواج ما کذب محض است. حتی بعد از انتشار این خبر ، پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ . من می خواهم برای انتشار این خبر شکایت کنم. »

دوست پرحاشیه و دوست داشتنی الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

الناز شاکردوست

رتبه 11 کنکور

بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

شهرت الناز شاکردوست

الناز جوان در تجربه دومش «مجردها» بازی متفاوتی از خود بـه نمایش گذاشت. بعد ازآن‌هم در «عروس فراری» برای نخستین بار در مقابل امین حیایی قرار گرفت. زوج او با امین حیایی و محمدرضا گلزار بارها در آثاری هم چون «چـه کسی امیر را کشت»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر» و «آتیش بازی» و… تکرار شد. او با شروع دهه ۹۰ فصل جدید از زندگی هنری را آغاز کرده اسـت.

شاکردوست با حضور در آثاری هم چون «مبارک»«انیمیشن»، «اسب سفید سلطان»، «خفگی» و «سراسر شب» نشان داد کـه بـه دنبال تجربه‌های کاملاً نو تازه اسـت. وی تاکنون بارها برای دریافت جایزه بهترین بازیگری در جشنواره‌های انجمن منتقدین، خانه سینما و جشنواره فیلم فجر نامزد شده اسـت. درسال ۹۴ نیز نخستین جایزه بازیگری‌اش را برای بازی در فیلم «تابو» از جشنواره فیلم سان‌فرانسیسکو دریافت کرد.

الناز شاکردوست

مدتی هم خبر ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی بنام «میهن مـن» با بازی وی منتشر شد کـه البته پخش آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شاکردوست درسال ۱۳۹۶ با بازی در نمایش «گم‌وگور» پس از سالها بـه صحنه تئاتر بازگشت. «گم‌وگور» نمایشی بود بـه کارگردانی امیر مهندسیان کـه امیر جعفری و الناز شاکردوست بازیگران اصلی آن بودند.

نگهبانی کـه تصادفاً در آن نزدیکی بود بـه دل آب زد و او را نجات داد. شاکردوست میگوید بعد ازآن اتفاق تا مدت‌ها وقتی زیر دوش حمام می‌رفتم احساس میکردم در حال غرق شدن هستم. یا شب‌های بسیاری خوابم نمیبرد زیرا مدام حس می کردم دارم میروم زیر آب.»

الناز شاکردوست

ورزش مورد علاقه الناز شاکردوست

الناز شاکردوستخانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های موردعلاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

الناز شاکردوستالناز شاکردوستالناز شاکردوست

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: