پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: گروه نسبتا سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم اما صعود غیر ممکن نیست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در مورد اینکه باید در لیگ برتر جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا تیمش را آماده کند اظهار داشت: واقعیت این است که کار کردن در تیم‌هایی مانند سپاهان، استقلال، پرسپولیس، فولاد، تراکتور و ذوب‌آهن سخت است. چه در لیگ، چه در جام‌حذفی و چه در آسیا، فشار زیادی به بازیکنان، مربیان و هواداران می‌آید و این‌ها طبیعی است. هر کسی در این باشگاه‌ها کار کند از اول می‌داند که چه شرایطی وجود دارد و باید با آن کنار بیاید. کار سخت است ولی باید ادامه داد و برنامه‌ریزی درست داشت تا بهترین کار را انجام داد. باید امیدوار باشیم.

وی در مورد گروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2022 عنوان کرد: گروه نسبتاً سختی داریم اما این طور نیست که بگوییم صعود کردن غیرممکن است. تیم ما ساختار خوبی دارد. باشگاه تلاش می‌کند که میزبانی را بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود. تیم‌های خوب و قابل احترامی در گروه‌مان حضور دارند. کار سخت است. باید خودمان را آماده کنیم و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

نویدکیا در مورد اینکه آیا به خاطر فشردگی بازی‌ها درخواستی از سازمان لیگ دارد، گفت: هنوز برنامه‌ای به ما اعلام نشده، حتی نمی‌دانیم نیم‌فصل دوم چه زمانی شروع می‌شود. البته شاید شفاهی گفته باشند اما قطعا اعلام نشده است.با توجه به شرایط یکی دو سال اخیر با برنامه خیلی سنگینی جلو می‌رویم به خاطر همین تیم‌هایی که نفرات بیشتر و برنامه بهتری دارند می‌توانند از این مرحله به خوبی عبور کنند. اگر بخواهیم با یک تعداد خاص به کارمان ادامه بدهیم قطعا به مشکل می‌خوریم اما اگر نفرات جایگزین داشته باشیم فکر می‌کنم می‌توانیم خوب کار کنیم. تیم‌های بزرگ دنیا در سال ممکن است 60 بازی انجام بدهند که این مسأله به برنامه‌ریزی خوب و نفرات جایگزین آنها برمی‌گردد.

وی افزود: ما در حد نیاز این کار را خوب انجام دادیم اما با این حال با توجه فشردگی نیم‌فصل دوم و برنامه، باید با کادر فنی و مدیریت در مورد همه چیز صحبت کنیم که ببینیم آیا نیاز است نفراتی را اضافه کنیم یا نه، نفرات‌مان به اندازه کافی خوب هستند و احتیاجی به این کار نیست. در کل کار سخت است و باید بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب سال را تمام کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به غیبت دو تیم بزرگ تهرانی در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ دلم می‌خواهد و امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود تا در آینده بتوانند به فوتبال کشورمان کمک کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: