پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون باشگاه پرسپولیس درمورد شائبه دریافت پاداش آسیایی که پیشکسوت این تیم مطرح کرده توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به تازگی علی کریمی پیشکسوت تیم پرسپولیس در برنامه‌ای اینترنتی مدعی شد شایعه‌ای را شنیدم که گفتند پاداش آسیایی پرسپولیس آمده و کسی نفهمیده چگونه هزینه شده است.
علی عطایی، معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس در خصوص شائبه مطرح شده مبنی بر دریافت پاداش آسیایی این باشگاه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: تاکنون بیش از 40 نامه برای AFC  ارسال و درخواست کردیم این مبلغ را پرداخت کند اما تا این لحظه به این درخواست پاسخ نداده است. به دلیل تحریم ها، هیچ پولی نتوانستیم از کنفدراسیون بگیریم.
وی در مورد مبلغ دقیق طلب پرسپولیس از AFC پاسخ داد: طبق آخرین استعلامی که داشتیم، 3 میلیون و 400 هزار دلار طلب داریم. حدود 2 میلیون و 800 هزار دلار از این مبلغ مربوط به حضورمان در فینال سال 2020 لیگ قهرمانان است و باقی‌مانده مبلغ هم مربوط به حضور پرسپولیس در مرحله گروهی تا یک چهارم سال 2021 است. کنفدراسیون به هیچ یک از نامه‌نگاری های ما پاسخ نداده است.

معاون باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: از AFC درخواست کردیم برای بدهی باشگاه به کالدرون، بخشی از طلب‌مان را به فیفا بدهد تا از این طریق این پول به کالدرون پرداخت شود اما این کار را هم قبول نکردند. طبیعی است وقتی پولی در AFC نداشتیم چنین درخواستی از کنفدراسیون نمی کردیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: