پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از باشگاه انتظار داریم کارها را درست انجام داده و به وظایفش عمل کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدجلال حسینی پس از برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی کردن در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان کار سختی بود اما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم.

وی در خصوص گلایه‌های گل‌محمدی از شرایط بازیکنان پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ایم متأسفانه شرایط ما خوب نیست. بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند اما از باشگاه انتظار داریم کارها را درست انجام داده و به وظایفش عمل کند. متأسفانه بچه‌ها را فراموش کرده‌اند. امیدوارم در این پنج روز و تا قبل از اتمام نیم‌فصل کارها درست پیش برود.  بازیکنان پرسپولیس نیازهایی دارند که امیدوارم برطرف شوند.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص آرزویش برای سرخ‌پوشان و استقلال پس از حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا و دو تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها یعنی سپاهان و فولاد پاسخ داد: دیگر نمی‌شود برای پرسپولیس و استقلال آرزویی کرد. با این شرایط هیچ کاری نمی‌توان برای این دو تیم انجام داد. امیدوارم سپاهان و فولاد موفق باشند آنها باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند و مسئولان هم باید حداقل به این دو تیم کمک کنند تا از آسیا از نام ایران دفاع شود. استقلال و پرسپولیس خیلی راحت حذف شدند. کسی هم برخورد نمی‌کند. همین روند را در سال‌های آینده هم می‌بینید.حسینی اضافه کرد: متأسفانه مشکل ما این است که مدام کار را گردن این و آن می‌اندازیم همه در این وضعیت مقصرند باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش همگی مقصرند و باید درباره لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی می‌کردند. شش ماه پیش همه می‌دانستند قرار است این دو تیم از آسیا حذف شوند اما هیچ اقدامی انجام نداده و فقط با هم دعوا کردند. همه مصاحبه کردند اما این کارها هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

وی در خصوص ادعای بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مبنی براینکه این تیم امسال صددرصد در آسیا حضور خواهد داشت، پاسخ داد: باور کنید از هیچ چیز خبر ندارم. فقط می‌دانیم هیچ چیز سر جای خودش نیست. 

کاپیتان پرسپولیس در خصوص شرایط زمین ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت:‌ این زمین خیلی خراب است. اگر بخواهیم حرفی بزنیم همه مصاحبه می‌کنند نه تنها در فولادشهر بلکه در خیلی از شهرهای دیگر هم وضعیت زمین همین است. هیچ تلاشی هم نمی‌کنیم دست کم برای سال آینده زمین خوبی داشته باشیم. همین روال سال آینده هم وجود دارد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: