پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی است. محمدرضا گلزار مجری گری را در کارنامه کاری خود دارد. محمدرضا گلزار تا به امروز چندین کنسرت برگزار کرده است. محمدرضا گلزار این روزها در حوزه مدلینگ فعالیت پررنگی دارد. محمدرضا گلزار با حواشی زیادی همراه است.

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.رضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد اینروزها آینه‌ بغل را در سینما دارد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت. 

برخی وی را گران‌ ترین بازیگر ایرانی میدانند. اما چـه کسی اسـت کـه نداند این بازیگر گران‌ قیمت، نزدیک بـه دو دهه پول‌ سازترین بازیگر سینمای کشور ایران هم بوده اسـت. گلزار در بین بازیگران مرد درکنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیشتر از همه ی با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌ های آشنایی را تشکیل داده اسـت.

محمدرضا گلزار

 

فعالیت هنری محمدرضا گلزار

همـه‌ چیز از ارگ پایه‌دار دوطبقه قدیمی خواهرش شروع شد. محمدرضا تمرین موسیقی رابا همان ارگ آغاز کرد. هیچ‌ گاه استاد موسیقی نداشته اسـت. با نگاه کردن بـه دست دیگران و بـه‌ صورت خودآموز پیانو و نواختن گیتار را آموخت. آشنایی‌ اش با پیام صالحی درسال‌های ابتدایی دانشگاه مسبب تشکیل گروه آریان شد.

محمدرضا گلزار یک جورایی از مؤسسین آن گروه می باشد. او و پیام صالحی ایده اولیه تشکیل گروه را دادند و بعد بقیه اعضا ازجمله علی پهلوان غیره اضافه شدند. اولین کنسرت «گروه آریان» سال ۱۳۷۷ در جزیره قشم برگزار شد.15 فروردین 1379 نیز، آریان اولین آلبوم رسمی خودرا منتشر کرد و با استقبال خوبی هم همراه شد .محمدرضا گلزار در چندصد اجرای این گروه در شهر هـای مختلف داخل و خارج ایران حضور داشت. گلزار نوازنده گیتار و گاهی هم پرکاشن بود. تا اینِکـه آشنایی‌اش با ایرج قادری و ورود بـه سینما مسبب جدایی محمدرضا گلزار ازآن گروه دوست‌داشتنی شد.گلزار در مصاحبه ای گفت: من همیشه به ازدواج فکر می کنم ولی به نظرم ازدواج یک قسمت است. وی در ادامه گفت :مادرم بیش از هر کسی علاقه‌مند است که ازدواج کنم، خود من نیز فکر می‌کنم تا حدودی دیر شده، اما موضوعی نیست که بتوانم دنبال آن بگردم و حقیقتاً سخت است. باید قبول کرد برای من سخت‌تر از یک آدم عادی است، به این خاطر باید مورد مناسبی پیدا شود.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هنرمند خوب کشورمان با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. و سرانجام در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار با فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری برای نخستین بار بازیگری سینما را تجربه کرد. 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی

محمدرضا گلزار تا کنون در 3 اثر سریال حضور پیدا کرده کـه هر سه از شبکه نمایش خانگی توزیع‌شده‌اند. گلزار ازجمله بازیگرانی اسـت کـه هیچ فعالیت تلویزیونی در عرصه بازیگری نداشته اسـت. «ساخت ایران» مجموعه کمدی محمدحسین لطیفی، اولین زنجیره گلزار بود کـه سال 90 در قالب 18 قسمت توزیع شد. پروژه بعدی، عشق تعطیل نیست بـه کارگردانی بیژن بی‌رنگ پس از تولید ۵ قسمت متوقف شد.زنجیره «عاشقانه» منوچهر هادی هم زنجیره پرطرفدار این روزها اسـت کـه در آن شاهدبازی محمدرضا گلزار درکنار بسیاری ستارگان دیگر هستیم. زوج قدیمی گزار-افشار بار دیگر دراین مجموعه درکنار هم قرارگرفته اسـت. دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در زنجیره عاشقانه وی را جز چند بازیگر گران‌قیمت ایران کرده اسـت. البته رضا گلزار هیچ‌گاه بازیگر ارزان‌قیمتی نبوده اسـت.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و ورزش

سوپراستار خوش‌ قدوب الای سینمای کشور ایران والیبالیست حرفه‌ ای اسـت. از 6 سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌ هایی ازجمله پارس‌اتومبیل شیشه و گاز و… را هم دارد.محمدرضا گلزار مدتی هم کاپیتان گروه والیبال هنرمندان بود کـه بعلت حجیم شدن مشغله سینمایی‌ اش آن گروه را ترک کرد. او علاوه بر والیبال در اسکی و بدن‌سازی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. مدتی بـه‌عنوان مربی بدن‌ساز تیم والیبال ارتشاعات صنعتی فعالیت داشت. بیلیارد و شنا از دیگر ورزش‌های موردعلاقه محمدرضا گلزار اسـت.

محمدرضا گلزار

خوانندگی محمدرضا گلزار

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال 1392 باز هم این هنر را از سر گرفت. اینبار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.رضا گلزار از سال 1392 تا کنون نزدیک بـه بیست تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه 95 اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و مدلینگ 

و اما … مگر میشود خوش‌ چهره و خوش استایل باشی محبوب و معروف هم باشی و کمپانی‌هایی مدلینگ روی هوا نزده باشند. محمدرضا گلزار درسال 80 بـه‌عنوان اولین مرد فتو مدل ظاهر شد کـه عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت.بعد ازآن نیز در تبلیغات متعدد، از لباس‌ های برند گرفته تا تبلیغات مواد غذایی و غیره از این چهره محبوب استفاده شد اسـت. خود گلزار نیز یک استایلیست معروف بنام آهو سپانلو دارد کـه طراحی لباس‌ هایش در مراسم‌ها و جشنواره‌های مختلف اسـت.

محمد رضا گلزار

علایق و زندگی شخصی محمدرضا گلزار

امین حیایی صمیمی‌ترین دوست هنری محمدرضا گلزار اسـت. گلزار طرفدار دو آتیشه بارسلونا و پرسپولیس اسـت و از دوستان ورزشی او میتوان بـه علی دایی اشاره کرد. نمی دانم تا چـه حد آوردن این مطلب در بیوگرافی لازم اسـت. اما از آنجایی کـه بدم نمی آید تعداد کلمات متنم بالا رود این را هم می‌آورم کـه ماکارونی و قورمه‌سبزی، غذا های موردعلاقه محمدرضا گلزار هستنداو در بیزینس هم کم نگذاشته و فعالیت‌های اقتصادی زیادی شراکت دارد. البته راست و دروغش با منابع دیگر. طبق گفته‌ها محمدرضا گلزار صاحب یک کلوپ زیبایی ویژه مردان اسـت. همچنین مدیریت رستوران انار جردن را نیز برعهده گرفته.شراکت دریک فروشگاه معروف ورزشی و حضور در عرضه ساخت‌وساز همدیگر فعالیت‌های نقل‌شده در مورد محمدرضا در عرصه اقتصادی اسـت. از میان بازیگران هالیوود طرفدار لئوناردو دیکاپریو و رایان گاسلینگ اسـت. وی همچنین سرگرمی را هدف اصلی سینما میداند و مخالف ترویج هرچه بیشتر فیلم‌های غم‌انگیز اجتماعی اسـت.

محمدرضا گلزار

دیدار محمدرضا گلزار با رئیس جمهور

گلزار کـه سال قبل یکی از پرفروش‌های سینما بود، در مجال کوتاه برای گپ زدن با روحانی حرف سینمایی نزد. وی را پای میز رئیس دولت بردند، گلزار سرش را نزدیک کرد و بعد از سخنی کوتاه درباره حوادث تلخ تروریستی تهران گفت:راستش تقریباً همه ی مـا فکر می‌کردیم بعد از حوادث خونین صبح، مراسم کنسل می شود و شـما بدلیل رعایت مسائل امنیتی دریک مکان عمومی حاضر نمیشوید اما وقتی دیدیم شـما این شجاعت را داشتید، مـا هم آمدیم. واقعا شـما امشب بار دیگر نشان دادید هیچوقت یک ایرانی را نمیتوان تهدید کرد.آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی رضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند.

محمدرضا گلزار

بیزنس و انواع شغل محمدرضا گلزار

 مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را اداره می کند و در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به نام سان پینت را دارد.شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم در چند سال اخیر می باشد.

محمدرضا گلزار

رفقای هنری ورزشی محمدرضا گلزار

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ، محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: