پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی قایدی بازیکن استقلال است. مهدی قایدی در امارات بازی می کند. مهدی قایدی به واسطه همسرش با حواشی زیادی همراه شده است. مهدی قایدی گویا فاصله سنی زیادی با همسرش دارد. مهدی قایدی آنچنان که به گوش می رسد دیگر در ایران بازی نخواهد کرد.

مهدی قایدی

بیوگرافی ستاره معصومی زن مهدی قایدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از جنجالی ترین همسران فوتبالیست در ایران است که با حاشیه هایی که در اینستاگرام ایجاد کرده به شهرت زیادی رسیده است. از کشف حجاب گرفته تا دخالت در امور فوتبالی باشگاه استقلال (اظهار نظرهای جنجالی). بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود ک هبا طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم‌هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند.

مهدی قایدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده. بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی میدهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد. بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آنها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۴۷ کا فالوور دارد.

مهدی قایدی

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

عکس لورفته از خواهر زن پرحاشیه مهدی قائدی

عکس خواهر زن مهدی قایدی در امارات |تصاویر لاکچری از خوشگذرانی خانواده ستاره معصومی

 شاخ شدن ستاره تنها در خودش تمام نمیشود. او دو خواهر از خود کوچکتر دارد که راه به راه به لطف آقای داماد که فوتبالیست هستند، به دبی رفته و همواره در حال خوشگذرانی می باشند.

مهدی قایدی

ستاره معصومی تا به حال تصاویر زیادی از خواهران و برادر خود منتشر کرده اما گاهی هم از مادرش با حجاب در ایران عکس می گذاشت، اما او به تازگی ویدیویی کوتاه همراه با مادرش استوری کرد که هر دوی ان ها بی حجاب هستند و نکته جالب اینجاست که همانطور که ستاره از فیلتر های اینستایی زیاد استفاده می کند روی مامان جان هم فیلتر گذاشته بودن که قسمتی از آن پرید و چهره واقعی معلوم بود.

البته اینکه ستاره و یا مادرش چه شکلی هستند موضوع مهمی نیست چون هر کسی زیبایی خاص خودش را دارد اما اینکه چنین شاخ های مجازی تنها از فیلتر های جذاب و پلنگ کن زیاد استفاده می کنند نشان دهنده اعتماد به نفس پایینشان  می باشد!

ستاره خانم بسیار اهل فخر فروشی و نشان دادن خوشی هایشان در فضای مجازی است. وی دو خواهر به نام های گندم و پریسا هم دارد که از خودش داف تر هستند و ظاهرا عمل های زیبایی در این خانواده و البته به برکت آقای داماد (مهدی قائدی) بسیار رایج است.

مدتی پیش ستاره معصومی تصویری از گندم برای تبریک تولدش منتشر کرد و او را خانم دکتر خطاب کرد. جالب اینجاست او با هر استوری تگ اسم هم انجام می دهد که دقیقا از همین طریق پیج این دو خوهار عزیز را هم بالا برد.

ستاره معصومی با انتشار متنی از بد بودن برخی از انسان ها نوشت. البته اینکه بسیاری از کاربران هستند که تا تقی به توقی میخوره عقده های زندگی خود را بر سر این اشخاص خالی می کنند و الفاظی رکیک نثارشان می کنند راهی نادرست است اما خانم شاخ هم علاقه زیادی به نشون دادن لاکچری بازی ها و میز غذاهای خفنشون داره! در ادامه متن او را مشاهده می کنید.

مهدی قایدی

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست!

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد!

گردنبندی هم که گردن آقا مهدی در تصویر پایین مشاهده می کنید کادویی بود که ستاره خانم برای تولدش همین چند روز پیش خرید و حسابی تو چشم همه فرو کرد.

ستاره معصومی با فاصله سنی هفت سال از مهدی قایدی بزرگتر است و به همین دلیل مورد قضاوت شدید کاربران قرار می گیرد. وی توسط شهرت مهدی و تصاویر نامتعارف از استایل های داف طور خودش توانست به بیش از نیم میلیون فالوور برسد و به یک شاخ اینستایی نیز تبدیل شود. در ادامه ویدیویی که ستار معصومی همانند بلاگر ها در یک رستوران از قهوه طلایش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

مهدی قایدی

البته فخرفروشی ستاره معصومی فقط در رستوران رفتن و قهوه خوردن خلاصه نمی شود. خانم به تازگی استوری منتشر کرده که با چند نفر از دختران و خانوم هایی ایرانی به دل صحرا زدند و مشغول سوارکاری هستند. در این ویدیو هم ستاره و همراهانش حجاب خیلی درست و حسابی ندارند.

ستاره معصومی همسر جذاب و البته باهوش مهدی قائدی می باشد که حالا در امارات در رفاه و عشق و حال کامل به سر میبرد. البته که این زوج در ایران و تیم استقلال هم که بودند به دلیل استعداد مهدی قائدی، زندگی خوبی داشتند اما خب با جدایی از آبی ها و رفتن به تیم عربی ان رفاه مالی و کیفیت زنگی چندین برابر شد.

 اگر سری به پیج ستاره معصومی بزنید و یا از دنبال کنندگان قبل او بوده باشید تغییر 180 درجه ای آنها را از ظاهرشان به خوبی متوجه می شوید.

همسر مهدی قایدی لو داد ! نی نی نزدیک است ؟

از این ها که بگذریم ستاره معصومی به تازگی باکس کوئسشن گذاشت تا فالوورا سوالی ازش دارن بپرسن و جالب اینجاست که تماما مواردی که ازش تعریف کردن و قربون صدقش رفتنو به اشتراک گذاشت. اما این وسط یکی از سوالا که معلومه از آشناهای ستاره هم بوده ازش میپرسه نی نی کی میاد ؟

مهدی قایدی

احتمالا آقای فوتبالیست قراره بابا بشه و این استوری هم محض رد گم کنی و شیطونی ستاره خانم معصومی بوده اما نظر خیلی از کاربرا این بود که اصلا مهدی قائدی که سنش کمه ستاره معصومی هم با توجه به این که هنوز تو حال و هوای کلاس گذاشتن و عروسکه چطور میخوان نی نی دار بشن!

خیلی از طرفداران استقلال معتقدند که ستاره با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد دقیقا به همین خاطر ستاره بین طرفداران مهدی هم چندان محبوب نیست و استقلالی ها به خاطر جدایی مهدی از استقلال دل خوشی از او ندارند و حتی تو باکس سوالات هم برخی همچنان ستاره رو متهم کردند و خیلی ها هم گفتن تو مقصر نبودی و مهدی کار درستی کرد که رفت!

مهدی قایدی

اما از این ها که بگذریم ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زند.  انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برایش فراهم کرده ستاره خانم را قانع نکرده چرا که خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند!

اما ستاره معصومی با وجود اینکه از مهدی هفت سالی بزرگتر است ولی به خوبی راه دل همسرشو بلده و مهدی هم با وجود سن کمش اما همانند خیلی از سلبریتی ها و فوتبالیست ها در پی دخترهای متعدد نیست و همراه با همسرش زندگی خوبی داره.

ستاره معصومی چند روز پیش که به ایران اومد با انتشار تصاویری که لباسی جذب و نامتعارف داشت کپشنی عاشقانه نوشت. البته که نوع پوشش ستاره در ایران برای خیلی ها سوال شد که برای مهدی مشکلی در تیم پیش نیاد که نیومد، اما ظاهرا خانم خانما علاقه زیادی به این نوع تیپ ها دارد!

مهدی قایدی

ناگفته هایی درباره همسر مهدی قایدی

از  مواردی که باید در خصوص همسر مهدی قایدی گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره سابق استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

مهدی قائدی

علاقه همسر مهدی قائدی به سگش

علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد. بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید.

مهدی قایدی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: