پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در ابتدای کار فشار روی تیم ملی زیاد بود و هیچ جای اشتباهی نداشتیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ درمورد شرایط تیم ملی فوتبال اظهارداشت: دوسال قبل که کار را شروع کردیم، اوضاع سختی بود  و فشار زیادی روی تیم وجود داشت. موضوع میزبانی بود که از ما گرفتند و مجبور شدیم به بحرین برویم. در مجموع هیچ جایی برای اشتباه نداشتیم. همیشه نگران بودیم که اتفاقی برای بازیکنان بیفتد. الان هم نگران این هستیم که بازیکنان سالم به اردو برسند یا نه. تمرکز کردیم و با قدرت جلو رفتیم و واقعا از این موضوع خوشحالم که ثبات تیمی را حفظ کردیم.
وی افزود: در این ۲ سال مشکلات زیادی هم داشتیم، اما گوش مان بدهکار این حرف ها نبود و کار خودمان را انجام دادیم و الان فقط یک قدم تا جام جهانی داریم. بازیکنان نباید فکر کنند که همه چیز تمام شده و ساده انگاری کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: این ۲ سال کارهای راحتی انجام نشده و خدا هم به ما کمک کرده است. کلید موفقیت ما این بود که  ایمان و تمرکزمان به موفقیت هیچ وقت خدشه دار نشد. در بحرین  یک امتیاز هم نمی توانستیم از دست دهیم و در اردن و لبنان هم به همین شکل بود و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند.

اسکوچیچ با اشاره به اینکه موضوعات دیگر هم بود که ما را اذیت کرد،  گفت: آمادگی جسمانی بازیکنان، پرونده ویلموتس هم بود و حتی برای آنالیز هم مشکل داشتیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: