پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشریه معتبر آلمانی در گزارشی به انتقال ستاره ایرانی زنیت به لورکوزن و آینده این بازیکن پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت روسیه شب گذشته بعد از کشمکش های زیاد در نقل و انتقالات در نهایت با باشگاه بایر لورکوزن قرارداد 5 ساله امضا کرد.
مهاجم ملی پوش کشورمان قرار است تا پایان فصل برای زنیت بازی کند و بعد از آن به صورت بازیکن آزاد راهی بوندسلیگا می شود تا برای لورکوزن بازی کند.
نشریه معتبر «بیلد» آلمان در گزارشی به خرید جدید لورکوزن پرداخت و نوشت: بایرلورکوزن در رقابت‌ با لیون، یوونتوس و آث میلان برنده شده و موفق شد سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت را به خدمت بگیرد. همچنین برنلی انگلیس نیز برای جذب آزمون اقدام کرده بود ولی در نهایت مقصد جدید ستاره ایرانی بوندسلیگا و لورکوزن شد.

geaVboCJPINa

سردار آزمون و پاتریک شیک خط حمله طوفانی آینده لورکوزن خواهند شد. خداحافظی با لوکاس آلاریو 29 ساله تا سال 2023 با لورکوزن قرارداد دارد و باید بعد از یک فصل از تیم خداحافظی کند.

اما جرار سیوانه کاسترو سرمربی لورکوزن بعد از بازی با آگزبورگ که آلاریو یک گل تماشایی به ثمر رسانده بود، گفت: "ما خوشحال و سپاسگزاریم که او را داریم  و قطعا به هر دو گلزن نیاز خواهیم داشت. به این معی معنی: شیک و در پشت سر آن آلاریو را داریم.

اما برگردیم به سردار آزمون ستاره تازه وارد لورکوزن سابقه 60 بازی ملی و 39 گل زده دارد. این ستاره ایرانی 8 سال در لیگ روسیه بازی کرده و عملکرد درخشانی را به همراه زنیت داشته و در سال 2021 بهترین بازیکن لیگ روسیه انتخاب شده است.

FHsYZc07BK7n

آزمون پیشنهادهای زیادی داشت و جدی ترین پیشنهاد ستاره ایرانی از لیون فرانسه و لورکوزن آلمان بود که در نهایت تصمیم گرفت در بوندسلیگا فوتبالش را ادامه دهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: