پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قرار است طارمی ساعت 11:45 به تهران بیاید اما دنبال این هستیم در صورت امکان برای وی جت بگیریم تا سریع‌تر به اردو برسد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی خورشیدی درباره آخرین وضعیت حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی فوتبال پیش از بازی با عراق اظهار داشت: جواب تست کرونای آزمون منفی شده اما زنیت به این دلیل که سردار پس از مصدومیتش با این تیم تمرین نکرده و نگران سلامتی اش هستند، با حضورش در اردوی تیم ملی مخالفت کرده است. مکاتبات را انجام داده و در این مورد به فیفا هم نامه زدیم و منتظر حواب هستیم.
وی ادامه داد: تست آزمون ابتدا مثبت بود اما برای ما تست منفی فرستاده و به استناد همین تست می‌گوییم باید به اردوی تیم ملی بیاید و در خدمت ما باشد اما فعلا باشگاه روسی با وجود مکاتباتی که انجام داده‌ایم، با ما همکاری نکرده است. البته در این مدت مصدوم بوده و در صورت رسیدن به تهران باید بپرسیم شرایطش به چه شکلی است. اسکوچیچ درمورد بازی کردنش نظر می‌دهد.

سرپرست تیم ملی فوتبال درخصوص وضعیت حضور مهدی طارمی در اردوی این تیم توضیح داد: از روز گذشته تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا وی را به تهران بیاوریم. حتی عزیزی‌خادم دستور داد برای طارمی جت اختصاصی گرفته شود. تا چهار صبح امروز رایزنی‌های زیادی کرده و تماس‌های زیادی گرفته‌ایم. فرودگاه های ترکیه به پرواز‌های داخلی ما اجازه نشستن نمی‌دهند و کار را به دلیل برودت هوا و سرما خیلی سخت می‌گیرند.

خورشیدی ادامه داد: می خواستیم از خود ترکیه جت بگیریم و این بازیکن را به تهران بیاوریم اما مشکلات بیمه‌نامه و موارد خاص وجود داشت. هنوز این مشکلات رفع نشده ولی برای ساعت 11:45 برای طارمی پرواز گرفته‌ایم تا از آنتالیا مستقیم به تهران بیاید. البته دنبال گرفتن جت هستیم تا سریع‌تر به تهران برسد؛ در غیر اینصورت از آنتالیا به تهران می‌آید.

وی در خصوص اینکه ظاهرا قرار است رئیس جمهور در تمرین تیم ملی حاضر شود، گفت: قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. 

سرپرست تین ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: امروز قرار است بار دیگر تست بدهیم. امیدوارم جواب منفی باشد. جواب تست‌های روز گذشنه منفی بود و همه بازیکنان به همین دلیل در تمرین امروز شرکت کردند. امروز هم امیدواریم تست‌ها منفی باشد تا فردا کادر فنی بتواند از پتانسیل همه نفرات استفاده کند. امیدواریم با همت بچه ها بتوانیم فردا پیروزی را تقدیم مردم کشورمان کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: