پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: برای دیدار مقابل ایران احساس خوبی دارم و باید تلاش کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ژلیکو پتروویچ در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران اظهار داشت: بابت اقامت خوبی که در تهران داشتم تشکر می کنم. یک بازی مهم در آسیا برگزار می شود. احساس خوبی داریم از اینکه مقابل یک تیم قدرتمند بازی داریم. ایران بازیکنان خوبی در زنیت، پورتو و... دارد.
وی افزود: باید خودمان را آماده این بازی کنیم. وضعیت چمن و... خوب است. اطلاعات بیشتر را رسن می تواند بدهد که سال ها در ایران بازی کرده و مردم ایران او را می شناسند.
پتروویچ در خصوص اینکه سال 1998 بازیکن تیم ملی یوگسلاوی بود و مقابل ایران بازی کرد، گفت: خیلی خوشحالم که این بازی در خاطر شما بود. خاطرات خوبی از آن بازی دارم. گروه سختی همراه آلمان و آمریکا داشتیم. ایران تیم قدرتمندی در آن زمان بود. درست است که یک بر صفر بردیم ولی خاطرم هست که ایران آن موقع تیم خیلی خوبی بود و من روبه‌روی مهدی مهدوی‌کیا بازی کردیم.

وی در مورد محدودیت استفاده از بازیکن برای هر دو تیم گفت: مشکل بزرگی داریم، چهار بازیکن ما به ویروس کرونا مبتلا شدند. شرایط سختی را تجربه می‌کنیم. این مشکل برای هر دو تیم وجود دارد اما برای ایران راحت تر است، چون در کشور خودشان هستند و می‌توانند مشکل را مدیریت کنند.

سرمربی عراق تصریح کرد: امروز دوباره از ما تست گرفته شد که نتیجه آن مشخص نیست اما نگرانی داریم. دیروز خوشحال بودیم که سه بازیکن یعنی بشار، اطوان و امجد به ما اضافه شدند؛ اما امجد کاپیتان ما تستش مثبت شده و صددرصد او را نداریم. ضمن اینکه برخی بازیکنان هم در ترکیه بودند و امروز آنها را با یک جلسه تمرین در اختیار داریم. با این حال باید دیدگاه مثبتی داشته باشیم و باید تلاش کنیم و منفی‌بافی کار درستی نیست. این اتفاق مطابق قوانین است اما مشکل ما بزرگتر از ایران است. ایران و کره صعودشان را قطعی کرده‌اند و مشکل برای تیم ما است که برای جایگاه سوم تلاش می‌کند. بازیکنانی که از دست دادیم اصلی بودند اما این مشکل جهانی است. سعی می‌کنیم بازیکنان با انگیزه‌ای را به ترکیب اضافه کنیم تا برای این بازی سخت آماده باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: