پایگاه خبری خانه فوتبال:

روناک یونسی دی ماهی است. روناک یونسی در سال 1359 در تهران متولد شده. روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. روناک یونسی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.روناک یونسی با یک مدل معروف ازدواج کرده است.

روناک یونسی

روناک یونسی بازیگر شناخته شده ایرانی که البته این روز ها تنها در اینستاگرام نقش بازی می کند بلکه روز به روز تعداد فالوور هایش افزایش یابد! روناک یونسی با بازی در سریال رستگاران دیده و معروف شد که نقش خانمی چاری را داشت و به گفته کاربران اتفاقا خیلی هم بهش میومد!

روناک یونسی در این سریال نام همسرش احمدرضا بود بود که در کما به سر میبرد. احمدرضا در واقعیت هم همسر روناک یونسی بود که خیلی زود منجر به طلاق شد و پس چند سال مجردی خانم بازیگر سر سریال سقوط آزاد با محسن میری که از خود پنج سالی هم کوچکتر است آشنا می شود و ازدواج می کنند. این زوج سال هاست به کانادا مهاجرت کرده اند و ظاهرا زندگی آرام و خوبی هم دارند و اهل حاشیه بازی نیستند.

اما خب روناک یونسی هم مانند همه سلبریتی ها و پیج های فالوور بالا، باید تولید محتوا کند تا آنفالو نشود و از آنجایی که از کشور دور است باید مواردی را برای کاربر منتشر کند که جذاب باشد وی هر چند روز یکبار فیلم و عکسی از خود به اشتراک میگذارد که نکته دار باشد.

روناک یونسی

روناک یونسی اعتراف به بدبختی کرد !

روناک یونسی بعد از مهاجرتش عکس و فیلم های زیادی از خود منتشر کرد. اما اینبار خانم ازیگر صحبت هایی جدید داشت از شرایط زندگی و به مردم گفت عجولانه تصمیم به مهاجرت نگیرین که سختیایی داره که فکرشم نمیکنین!

روناک یونسی در این لایو صحبت های جدیدی از مهاجرت کرد و نکگاه تازه ای به کسایی که میخوان از کشور خارج شن برای همیشه گفت. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

شاید خیلی ها علاقه زیادی به مهاجرت داشته باشند و این حرف رو بشنون بگن نه همه چیز در خارج از ایران خوبه و این حرفا. اما همونطور که روناک یونسی از چالش های ناجور رفتن توضیح میده به این اسونی ها هم نیست و این در حالیست که روناک الان وابستگی به کسی نداره که بخوایم بگیم بخاطر فلان مورد داره بد میگه و این تنها تجربه شخصیش بوده.

روناک یونسی در ابتدای رفتنش هم اول عکس هایی بی حجاب از خود بی هیچ حرفی در فضای مجازی منتشر کرد جوری که خیلی از کاربران گمان کردند پیج او هک شده اما خود نیز توضیح داد که هیچ هکی در کار نیست و با میل خودش این اتفاق افتاده و رفته از ایران!

روناک یونسی

خودشیفتگی روناک یونسی بعد از مهاجرت

البته یکسری از مخاطبین هم بر این عقیده اند که روناک یونسی از ابتدا حتی در فیلم و سریال ها هم تو قیافه بود و بعد از رفتن به کانادا این کلاس گذاشتن بیشتر و بیشتر هم شد و در تمام تصاویر خانم بازیگر خودشیفته هستند!

اما رفته رفته با مشکلات و عادی شدن شرایطی که (مثلا من رفتم خارج خیلی خفنم) کلاس گذاشتن یونسی هم کمتر شد و حالا با کاربر راحت تر صحبت می کند. وی مدت ها پیش عکسی از خود در خیابان منتشر کرد که برخی از کاربران به نداشتن ماسکش گیر دادند و برخی هم او را شبیه به جنیفر دیدند!

روناک یونسی

دوران کودکی روناک یونسی

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم پوشی می کردند. می گوید:به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره ام صفر شد.

ازدواج و همسر روناک یونسی

یونسی سال 1391 با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت ازدواج کرد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد.

روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری مدلینگ معروف

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده اما همیشه گفته دوست دارد در کشور خودش کار کند.

معنی اسم پسر روناک یونسی

مهرسام به معنی پسر خورشید است و بدلیل اینکه در مهر ماه بدنیا آمده تصمیم گرفته یک نام ایرانی زیبا که همان مهرسام باشه برایش انتخاب کنند خانوم یونسی در مورد سوالی که مهرسام دوست دارد بازیگر شود یا مدل میگوید :او یک مدل خیلی خوب میشود که بازیگراست.

روناک یونسی

شغل مورد علاقه روناک یونسی

دوست داشتم معلم می شدم چون تجربه این کار را هم دارم. در سال های قبل از فارغ التحصیلی ام چون گرافیک خوانده بودم و در دانشگاه هنر تحصیل می کردم، در یک دبستان پسرانه به مدت دو سال معلم خطاطی – نقاشی بودم و فکر می کنم بهترین سال ها و زیباترین احساسات را در آن دوره تجربه کردم.

نحوه بازیگر شدن روناک یونسی

به مانند اکثر بازیگرا به پیشنهاد دوستش درتست یک فیلم، علارغم میلش عکس میفرستند سپس با اینکه هیچ انتظاری نداشت فردای اون روز با او تماس می گیرند و در روز تست بعنوان بازیگر فیلم گرگ و میش در سال 1385 بعنوان نقش اصلی انتخاب میشود همین درخشش او بود که برای بازی در سریال رستگاران سال 88 بعنوان نفر اول انتخاب شد که وی را به شهرت رسانید.

روناک یونسی

مهاجرت روناک یونسی

روناک یونسی یکی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون بود که بعد از ازدواج با محسن میری برای ادامه زندگی راهی کانادا شد و سالهاست که به همراه همسرش آنجا زندگی میکند. مهرسام و مهراز دو پسر روناک یونسی و محسن میری هر دو در کانادا متولد شده اند .

اگر سری به پیج های شخصی این خانواده بزنید متوجه فعال بودن همه اعضای خانواده در فضای مجازی میشوید. همین چند روز پیش بود که روناک یونسی با انتشار عکسی خانوادگی از 4 نفره شدن خانواده شان در طی چند سال نوشت و کمی پیش تر محسن میری از احتمال بچه دار شدن برای سومین بار صحبت کرد.

منبع: شایانیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: