پایگاه خبری خانه فوتبال:

شقایق دهقان بازیگر ایرانی است. شقایق دهقان همسر سابق محراب قاسم خانی است. شقایق دهقان با بازی در سریال ساختمان پزشکان به اوج شهرت خود رسید. شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما بود. شقایق دهقان بیشتر در سریال های طنز حضور دارد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان که این روزها دیگر به مانند گذشته خیلی در سینما و تلویزیون پرکار نیست و گزیده کار شده. البته خانوم بازیگر در یکی دو سال اخیر به یکی از کنشگران فضای مجازی تبدیل شده و همواره نسبت به وقایع و رخدادهای اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان می دهد. از جمله این واکنش ها می توان به ماجرای بهاره رهنما و ویدویی که در مورد دست و پا دار بودن منتشر کرد و یا پیوستن شقایق دهقان به هشتگ من هم شمعی روشن خاهم کرد به یاد شهدای هواپیمایی اوکراینی اشاره کرد.

فاز دپسردگی شقایق دهقان

خانم بازیگر ظاهرا این روز ها دل پری دارد و با انتشار تصاویر خودش متن هایی غمگین و یا تیکه دار می گذارد. در ادامه جدید ترین پست او را مشاهده می کنید که با نظرات خوب کاربران فضای مجازی همراه بود.

شقایق دهقان

خانم بازیگر در کپشن پستش نوشت:

ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانى بى سبب مى گویند.

تولد جنجالی پسر شقایق دهقان

 

 

برگردیم به نویان پسر شقایق و مهراب قاسم خانی که به تازگی تولد 14 سالگی اش را جشن گرفت. عکس که شقایق دهقان از پسرش منتشر کرد با واکنش هایی جالبی مواجه شد.

شقایق دهقان

افشین هاشمی زیر پست شقایق کامنت گذاشت و نوشت: یه جوریه انگار الان دولپی قورتت می‌ده

ارژنگ امیرفضلی هم با تبریک تولد نویان نوشت:تولدش مبارک .....باز هم قراره قد بکشه ؟

علاوه بر هنرمندان فالوورهای شقایق هم نسبت به عکس منتشر شده واکنش های جالبی داشتند که در ادامه برخی آن ها را مرور می کنیم:

-کدومتون بچه اون یکی هستین؟ ماشالله

-بچه ها بزرگ میشن ولی این نویان دیگه خیلی بزرگ شده...تولدش مبارک باشه

-اولش فکر کردم گروگان گرفتن 

البته شقایق پیشتر هم عکس هایی به همراه پسرش منتشر کرده بود که کمی عجیب و نامناسب بود.

از شقایق که بگذریم مهراب قاسم خانی هم برای تولد پسرش استوری جالب و باحال در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

شقایق دهقان

البته مهراب قاسمخانی فقط به یک استوری اکتفا نکرد و به مناسبت تولد 14 سالگی پسرش پستی هم منتشر کرد و نوشت: 

با سلام خدمت بچه غول باباش

بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خودم رو به خاطر چهارده سال حضور پر عشق و تأثیر گذارت در زندگیم ابراز کرده و بابت این که برای دومین بار افتخار پدر شدن رو نصیبم کردی ازت تشکر میکنم.

رفیق، همخونه، همبازی و بابات قاسم

پ.ن: راستش از همون روز اول که تو بیمارستان دیدمت فهمیدم یه معجزه بزرگ توی زندگیم اتفاق افتاده، فقط هیچ وقت فکر نمیکردم قراره معجزه به این بزرگی بشی.

شقایق دهقان

زندگی شخصی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد.

پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

 

شقایق دهقان و خواهرش

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار دنیای هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

اما شقایق و محراب چرا از هم جدا شدند؟

شقایق دهقان مدت هاست که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته و مجرد است. البته این خبر مثل همه اخبار طلاق هنرمندان ابتدا در قالب شایعه بود اما کم کم با پاک شدن تصاویر خانوادگی در پیج شقایق و نبود حلقه در دستش و فاز دپرسی که گرفته بود همه چیز برملا شد.

شقایق دهقان خودش نیز در برنامه فریدون جیرانی گفت دو سال و نیم است که متارکه کردم و از مهراب جدا شده ام.

او درباره ماجرای نویسندگی و آرزوی خود نیز صحبت کرد و در ادامه حرف هایش گفت: به خاطر این که نویسندگی باعث برخی مشاجره ها میان من و همسرم می شد، سعی می کردم که دیگر ننویسم.

شقایق دهقان

همزاد شقایق دهقان در اسپانیا 

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که شبهات عجیب یک زن اسپانیایی را به شقایق دهقان هنرپیشه شناخته شده ایرانی نشان می دهد.

دابسمش جالب شقایق دهقان

شقایق دهقان از شروع ویروس کرونا تا به حال سه بار مبتلا شده است و آخرین بار هم چندی پیش بود که با حالی ناخوش ویدیویی از خود منتشر کرد و اعلام کرد حالش بسیار وخیم است اما مدتی می شود که خانم بازیگر خوب شده اند و خبر خوب شدنش را هم با انتشار فیلمی از رقص و آوازش با آهنگ هایده نشان داد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: