پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیلا اوتادی بازیگر ایرانی است. لیلا اوتادی بعد از عمل زیبایی با تغییر زیادی همراه شد. لیلا اوتادی این روزها در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد. لیلا اوتادی بیشتر در فیلم ها و سریال های تلویزیونی حضور دارد. لیلا اوتادی این روزها در تبلیغات مزون ها و گالری ها فعالیت زیادی دارد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر نچرال سینما می باشد که البته در تلو.یزیون هم حضور زیادی داشته و همانند برخی هنرمندان که کلاس کاری شان را در تلویزیون نمی بینند نیست و اتفاق در نقش های پلیس و چادری خیلی هم جذاب به نظر میاد.

لیلا اوتادی حاشیه کمی دارد اما خب از اونجایی که نمیشه معروف باشی، بعد بی حاشیه هم باشی. به همین دلیل لیلا اوتادی نیز جنجال های خود را دارد و قبلا به موارد سیاسی هم واکنش های تندی نشان میداد. 

واکنش معنادار لیلا اوتادی به تجاوز جنسی

لیلا اوتادی نسبت به حواشی اخیر درباره تعرضات جنسی واکنش نشان داد و نوشت: من هم مثل شما در جامعه دیده و شنیده ام از دوستانم که پرستار، منشی و کارمند و یا مراجع به مطب یا شرکت ها بودند حاکی از تعرضات فراوان است... پس لطفا خانمها در مشاغل دیگر هم سکوت نکنند این فقط مختص سینما نیست، حتی در خانواده ها و اقوام هم اتفاق می افتد. بهتراست همه بگویند نه فقط هنرمندان، تا راهی درست برای مقابله با آن ایجاد شود ودیگر زنان هم درمورد آن اشخاص دانا و بیدار باشند.

لیلا اوتادی

ماجرای ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی چه بود؟

ماه های گذشته بود که رسانه ها ادعای ازدواج مجری مشهور با لیلا اوتادی را مطرح کردند.

اما خیلی زود اوتادی این خبر را تکذیب کرد و نوشت که هرگز او را از نزدیک ندیده است. چه برسد به اینکه با او ازدواج کند.

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه‌ای از رفتار عجیب برخی سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای جذب فالوور انتقاد کرد.

در هفته‌های گذشته و پس از انتشار اولین خبرها از چاپ کتاب شعری با نام لیلا اوتادی، انتقادات فراوانی درباره ورود بازیگران به عرصه‌های غیرتخصصی صورت گرفت که بازتاب‌های فراوانی در فضای مجازی داشت. لیلا اوتادی در پی برخی واکنش‌ها نسبت به یکی از اشعارش، پستی را منتشر کرد و درباره مضمونی که در پس سرودن این اثر در ذهن داشته است، توضیح داد.

لیلا اوتادی

حمله لیلا اوتادی به کی روش به خاطر امید نمازی؟

حرف های لیلا اوتادی در تلویزیون اصفهان در انتقاد از کی روش بازتاب های زیادی داشت. دلیل حرف های او چه بود؟

پس از حرف های تند لیلا اوتادی علیه کی روش،  فن پیج طرفداران کی روش در این باره بسیار نوشتند که این هنرپیشه چون خواهر همسر امید نمازی است، احتمالا به این دلیل از کی روش انتقاد کرده است.

درحالی که اولا امید نمازی دستیار پیشین مرد پرتغالی و سرمربی پیشین ذوب آهن قطعا این قدر شهامت برای گفتن انتقاداتش دارد که حرفش را خودش می زند و دیگر اینکه لیلا اوتادی اتفاقا از هنرپیشه های علاقمند به فوتبال است که می گفتند در محافل فوتبالی و هنر چون مراسم هایی که خیلی از اهالی فوتبال از علی کریمی، دایی، علی پروین و قلعه نویی و حسین هدایتی بودند می رفته است و درباره فوتبال نظر زیاد می داده است پس اگر حالا هم او انتقاد کند از کی روش اصلا چیز عجیبی نیست و نباید بی دلیل پای امید نمازی را وسط بکشند.

لیلا اوتادی

مدلینگ لیلا اوتادی

خانم بازیگر همانند بهنوش بختیاری بسیار علاقه مند به فتوشاپ و گذاشتن چهره خود بر رو فیلم های هالیوود است و گاهی شیطنت هایی هم دارد اما وی به تازگی تصاویری آتلیه ای با ارایش کامل و غلیظ منتشر می کند که با نظرات خوب کاربران همراه است. اگر بخواهیم واقع بین هم باشیم واقعا چهره لیلا اوتادی برای مدل بودن جذاب است و آرایش به خوبی به صورتش میاد. البته در این عکس ها هنر خانم عکاس و ادیت های خفن هم بی تاثیر نیست!!!

لیلا اوتادی

افشاگری لیلا اوتادی درباره فالوورهای چهره ها

لیلا اوتادی زمانی که به رکورد ۲۰۰ هزار فالوئر در بین بازیگران ایرانی دست پیدا کرد نوشت:

«بیشتر از نصف فالوئرها جعلی و فیک هستن! من هیچ‌وقت براى اینستاگرام خودم فالوئر خریدارى نکردم چون دوست داشتم طرفداران واقعی‌م اینجا باشن و در ضمن احترام به شعور مخاطب براى من همیشه ارزش بالایى داشته و داره، مطمئنا شما عزیزان اونقدر باهوش هستین که متوجه بشین امکان نداره یه هنرمند و یا خواننده هالیوود با ۷ میلیارد مخاطب و هوادار در دنیا، تو اینستاگرامش ۲ میلیون فالوئر داشته باشه و هنرمند سینمای ایران با نهایتاً ۶۰-۷۰ میلیون مخاطب، همون تعداد یا حتى بیشتر از بازیگر مشهور هالیوود فالوور داره!»

حالا با این تفاسیر و گفته های خانم بازیگر که بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارند باید گفت جعلی و فیک هستند؟!

عکس جنجالی لیلا اوتادی با عرب ها

عکس هایی که لیلا اوتادی در اینستاگرام خود از فستیوال فیلم عمان منتشر کرد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: