پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارشناس فوتبال امارات قبل از دیدار با تیم ملی ایران به تحلیل این بازی پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا(سه شنبه) در دور هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی امارات است.
سلطان آل علی خبرنگار و کارشناس فوتبال امارات در تحلیل این بازی، گفت: تیم ملی باید تمام تمرکز خود را برای بازی فردا مقابل ایران بگذارد. البته نباید فراموش کنید ایران رکوردی بی نظیر در تاریخ مسابقات انتخابی جام جهانی از خود به جای گذاشت. 
وی افزود: تیم ملی ایران به عنوان اولین تیم آسیایی تاریخ شناخته شد که 3 بازی مانده به پایان مسابقات انتخابی صعودش به جام جهانی را قطعی کرد. البته این را نیز در نظر بگیریم که در گروه اول رقابت سختی وجود نداشت.

خبرنگار اماراتی ادامه داد: تیم ملی ایران اکنون صعودش به جام جهانی قطعی شده و به نظرم بازیکنان ایرانی در بازی فردا خود را به آب و آتش نمی زنند چون صعودشان قطعی است. از طرف دیگر ایران در بازی فردا 8 بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد. به نظرم تیم ملی بهترین فرصت را در بازی فردا دارد تا بتواند برنده شود و امیدش را برای صعود به جام جهانی حفظ کند.

شاگردان اسکوچیچ با پیروزی هفته گذشته مقابل عراق صعودشان به جام جهانی را قطعی کردند. امارات با 9 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و امید زیادی برای صعود به جام جهانی به عنوان تیم سوم جدول دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: