پایگاه خبری خانه فوتبال:

یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس استعفا داد.یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه، از سمت خود استعفا کرد.یحیی گل محمدی
امروز قرار بود تمرینات پرسپولیس را آغاز کند. اما بازیکنان در حالی که در محل تمرین حاضر شدند، به دلیل بدقولی باشگاه برای پرداخت مطالبات تمرین نکردند.یحیی گل محمدی که پیش از این گفته شده بود بعد از بازی با فولاد در هفته شانزدهم لیگ به دلیل شرایط مالی قصد دارد استعفا کند، یحیی گل محمدی سرانجام بعد از اینکه بازیکنان حاضر به تمرین نشدند، با ارسال نامه ای به رضا درویش مدیرعامل باشگاه و افشین پیروانی سرپرست تیم، استعفای خود را اعلام کرد.

سرمربی مستعفی پرسپولیس در این تیم ماندنی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی، هفته گذشته در اعتراض به مشکلات مالی تیم فوتبال پرسپولیس از سمت خود در این تیم استعفاء کرد.
پس از این اتفاق سرمربی مستعفی پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام کرد برای بازگشت وی به تیم ضمن رساندن دریافتی بازیکنان به ۵۰ درصد و فراهم کردن شرایط لازم برای حضور پرقدرت در نقل و انتقالات، باید زمین تمرین جدید و باکیفیتی هم برای شاگردانش فراهم کنند. 

باشگاه پرسپولیس پس از واریز ۸ درصد قرارداد بازیکنان، قرار است فردا هم ۷ درصد دیگر به آنها پرداخت کند تا سرخ‌پوشان برای این فصل به حد نصاب ۳۵ درصد دریافتی برسند. همچنین درباره اجازه زمین نفت تهرانسر هم مذاکرات زیادی با مدیران شرکت ملی نفت انجام شده و اجاره این زمین هم در آستانه نهایی شدن است.

PmraWrMWljej

با این تفاسیر طبق صحبت‌های اخیر مدیران پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی، وی راضی به بازگشت به تمرینات تیمش شده و حتی در یک استوری اعلام کرده است: قوی تر برمی‌گردیم.

ظاهرا قرار است تمرین فردای پرسپولیس هم با حضور گل‌محمدی برگزار شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: