پایگاه خبری خانه فوتبال:

استقلال همچنان یکی از پرسروصداترین تیم‌های لیگ در نقل‌وانتقالات زمستانی است. آبی‌های پایتخت با وجود اینکه هنوز از جذب بازیکن جدیدی خبر نداده‌اند ولی مصطفی آجورلو در تلاش است تا هر چه زودتر نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی را به خدمت بگیرد. به‌نظر می‌رسد نخستین خرید آبی‌ها یک هافبک ازبکستانی باشد که البته باشگاه استقلال خبر انتقالش را رسانه‌ای نکرده ولی سایت رسمی باشگاه لکوموتیو ازبکستان روز گذشته از قطعی شدن انتقال این بازیکن به استقلال خبر داد. نام هافبک جدید استقلال عزیزبِک آمانوف است و سایت باشگاه لکوموتیو روز گذشته نوشت: «آمانوف هافبک تهاجمی، در تیم استقلال قهرمان 8دوره لیگ ایران، به‌کار خود ادامه خواهد داد.»

این بازیکن توانایی بازی در پست‌های هافبک دفاعی، وینگر و هافبک چپ را دارد. آمانوف 3بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته که یک‌بار هم موفق به گلزنی شده است. او تا‌کنون ۷۹بازی در سوپرلیگ ازبکستان انجام داده که در مجموع این بازی‌ها، ۱۱بار برای تیمش گل زده و 7پاس گل هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است. استقلال خاطره خوبی از جذب بازیکن ازبکستانی دارد که مربوط به دوران حضور سرور جپاروف است و حالا آبی‌پوشان امیدوار به درخشش خرید جدیدشان هستند.

رضاوند جدا می‌شود

با این انتقال و با توجه به قابلیت آمانوف برای بازی در پست هافبک دفاعی، احتمال خروج آرش رضاوند از استقلال هم بیش از قبل قوت گرفت. جدایی رضاوند از جمع آبی‌پوشان، بخشی از پروژه مذاکرات 2 باشگاه استقلال و فولاد بود که با حضور این بازیکن در اردوی عصر دیروز تیم خوزستانی عملی شد.

آقاسی هم خواهان جدایی شد

روز گذشته عارف آقاسی مدافع ملی‌پوش استقلال هم به‌صورت رسمی خواهان جدایی از این تیم شد. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد به‌دلیل مشکلات خانوادگی باید از استقلال جدا شود و به‌دلیل نداشتن تمرکز نمی‌تواند به استقلال کمک کند.صبح دیروز خبرگزاری ایسنا از قطعی شدن حضور آقاسی در فولاد خبر داد و عصر دیروز این بازیکن هم همراه رضاوند به اردوی فولادی‌ها رفت.با انتقال رضاوند و آقاسی، فولاد صالح حردانی را به استقلال خواهد داد. روزبه چشمی مدافع نیمکت‌نشین استقلال هم چند پیشنهاد لیگ برتری دارد ولی با توجه به جدایی آقاسی، مجیدی با جدایی چشمی مخالفت کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: