پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره تیم ملی ایران در مصاحبه با دوربین باشگاه لورکوزن اعلام کرد با تمام قوا برای قهرمانی تیم می جنگد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان روز گذشته در تست های آمادگی جسمانی باشگاه بایرلورکوزن حضور پیدا کرد تا آماده پیوستن به تمرین گروهی تیم باشد.
آزمون در مصاحبه با دوربین باشگاه بایرلورکوزن، گفت: سفری طولانی داشتم و خوشحالم که برای رسیدن به اینجا بسیاری از دوستانم به من کمک کردند. تست های کرونا را انجام دادم و تست های آمادگی جسمانی هم انجام دادم تا بتوانیم آماده ملحق شدن به تیم باشم.

وی در ادامه درباره انتخاب بایرلورکوزن و ملاقات با دوست سابقش گفت: آندری لونف دروازه بان روس همبازی من  در زنیت بودم. او بهترین دوست و بردارم است. من این تیم از سال ها قبل می شناسم. لورکوزن 2 سال پیش هم برای جذب من اقدام کرد. این پیشنهاد برایم جذاب بود. مربیان، بازیکنان و هوادارانش را می شناسم. همه چیز خوب است و احساس می کنم می توانیم قهرمان شویم.

ستاره ایرانی درباره گلزنی اش به تیم های آلمانی در اروپا، گفت: بله من به بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کردم. البته به دورتموند نیز گل زدم ولی VAR گلم را مردود اعلام کرد.

آزمون بعد از عملکرد درخشانش در زنیت به لورکوزن آمد. ستاره ایرانی درباره اینکه می تواند درخشش خود را لورکوزن ادامه دهد، گفت: مهم نیست چقدر برای لورکوزن گل بزنم. وقتی به باشگاه آمدم به رئیس لورکوزن گفتم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می کنم و با جان و دل برای تیم بازی می کنم. رئیس باشگاه برای آوردن من به اینجا تلاش زیادی کرد و بابت تمام کمک هایش تشکر می کنم. تمام تلاشم را می کنم تا تیم موفق شود.

ستاره ایرانی درباره علاقه اش به حیوانات، گفت: بله من حیوانات را دوست دارم. من یک سگ دارم. 42 راس اسب دارم البته تا روزهای آینده تعداد اسب هایم به عدد 52 خواهد رسید. من عاشق حیوانات هستم.

آزمون در پایان درباره بازی حساس فردا تیمش مقابل دورتموند، گفت: در بازی فردا می توانم شرکت کنم. ولی قلبم با هم بازی هایم و هواداران است. برای تماشای بازی به استادیوم می آیم و امیدوارم برنده شویم. البته مطمئن هستم می توانیم برنده شویم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: