پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:تنها تیمی در ایران هستیم که در هر چهار جام حضور داشتیم و برای موفقیت در همه این جام‌ها تلاش می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد و پرسپولیس (فینال سوپرجام) اظهار داشت: در ابتدا از هیات فوتبال کرمان و مسئولان باشگاه گل‌گهر تشکر می‌کنم و امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای هر دو تیم باشد. باعث افتخار ما است که در سوپرجام هستیم، تنها تیمی در ایران هستیم که امسال در هر چهار جام حضور داشتیم و برای همه آنها تلاش می‌کنیم.
وی افزود: بازی فردا بازی سخت و سنگینی است، یک بازی است و یک جام. هر  دو تیم یکدیگر را می‌شناسند، تیم ما باید از کمترین فرصت‌ها استفاده کند و مثل بازی لیگ با تمرکز بالا بازی کند. به بازیکنانم گفته‌ام که باید با تمرکز کار کنیم و مقابل تیم حرفه‌ای حریف نیازمند تمرکز هستیم. آنطور که شنیدم اکبریان فردا قضاوت آخر خود را انجام می‌دهد، به او بابت همه قضاوت‌های خوبی که در ایران انجام داده خسته نباشید می‌گویم و برای وی در ادامه زندگی شخصی و ورزشی آرزوی موفقیت می‌کنم. توقع ما این است فردا اکبریان مثل بازی های گذشته بهترین قضاوت را داشته باشد. متاسفانه در ایران به تیم‌های بزرگ نگاه متفاوت وجود دارد اما امیدوارم فردا داوری عادلانه‌ای را از سوی آقای اکبریان شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص اینکه ایا موافق برگزاری بازی در چنین زمانی بود یا خیر گفت: این برنامه ریزی فدراسیون بوده وگرنه ما برنامه‌ای ندیدیم اما در هر صورت با توجه به بازی های تیم ملی برنامه این بازی در این زمان در نظر گرفته شده است.

نکونام در خصوص جذب نفرات جدید برای تیمش و اینکه ایا از آنها در بازی فردا استفاده می‌کند یا خیر عنوان کرد:در ابتدا از مدیریت باشگاه و همچنین آقای ابراهیمی و اعضای هیات مدیره فولاد تشکر کنم. ما بعد از 2 سال که نتوانستیم یار بگیریم چند نفر را جذب کردیم. نفراتی هم که جذب کردیم همگی با کیفیت هستن، ما بهترین بازیکنان را داریم و در کنار نفراتی که جدید اضافه شده‌اند امیدوارم بهترین استفاده را از آنها ببریم.در مورد استفاده از بازیکنان جدید هم باید بگویم از این نفرات قطعا استفاده می‌کنم چون آنها جذب شدند که برای تیم ما بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه آیا این بازیکنان می‌توانند به فولاد کمک کنند یا خیر خاطرنشان کرد: در این مورد 2 نکته قابل اشاره است، ما 2 پنجره نقل و انتقالاتی بازیکن نگرفتیم و سالهای سختی را گذراندیم. تیم‌های دیگر هر سال بازیکنان تاپ و بهترین نفرات را جذب کردند. در نیم فصل هم نمی‌توانید بازیکن مد نظر را قطعی جذب کنید و گرفتن بازیکن سخت است. ما نفرات خوبی را از تیم‌های دیگر جذب کردیم که در تیم‌های خودشان تاثیرگذار بودند. دوست ندارم اسم ببرم ولی در سال‌های قبل یک عده بازیکن به فولاد آمدند و بازی کردند و احیا شده‌اند. مطمئنا در ادامه ین اتفاق رخ می‌دهد و بازیکنان جدید به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی فولاد در خصوص اینکه آیا باز هم بازیکن جذب خواهند کرد یا خیر گفت:ما هنوز نیاز به جذب بازیکن داریم و در این چند روز مذاکراتمان را انجام می‌دهیم تا به نتیجه برسیم.

نکونام ضمن تشکر دوباره از میزبانی سیرجان گفت:امیدوارم فردا بازی بدون مشکل انجام شود وهم مردم و هم هواداران دو تیم از تماشای این بازی استفاده لازم را ببرند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: