پایگاه خبری خانه فوتبال:

 ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از برد 4 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش برابر اتلتیکومادرید در ورزشگاه نوکمپ به سؤالات خبرنگاران از جمله دلیل نیمکت‌نشین کردن عثمان دمبله و هو شدن این بازیکن فرانسوی از سوی هواداران پاسخ داد، هوادارانی که از دست بال فرانسوی به خاطر خودداری از تمدید قراردادش عصبانی هستند. ژاوی گفت: نمره هواداران از 10 ، 10 است. حمایت و تشویق‌های آنها از ما در طول بازی عالی بود اما من دوست دارم که آنها از عثمان هم حمایت کنند. من از آنها می‌خواهم که دست از «هو» کردن او بردارند. چرا به او میدان ندادم؟ این یک تصمیم فنی بود. من قصد داشتم او را به زمین بفرستم اما بعد از 10 نفره شدن‌مان و شرایطی که بازی داشت پیش می‌رفت، مجبور شدم تصمیم دیگری بگیرم. شرایط ایجاب کرد که من مسیر دیگری را در پیش بگیرم.

بارسلونا از هر سه بازیکن جدید خود، آداما ترائوره، فران تورس و پیر امریک اوبامیانگ استفاده کرد . در این بین آداما در سمت راست خط حمله قرار گرفت و با عملکردش ژاوی را تحت تأثیر قرار داد.

سرمربی کاتالان‌ها افزود: آداما واقعاً بازیکنی پخته و باتجربه است. او می‌داند چه زمانی دریبل بزند و چه زمانی صبر کند. او در تصمیم‌گیری‌هایش عالی عمل می‌کند. از نظر فیزیکی و قدرت بدنی هم که یک جانور به معنای واقعی است. او یک بال حرفه‌ای است و می‌تواند به ما کمک کند. خرید آداما برای تیم ما فوق‌العاده و شروعش استثنایی بود. او همان بازیکنی است که می‌تواند سرنوشت بازی‌ها را برای ما تغییر دهد.

ژاوی در پایان نشست خبری‌اش به خودداری دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید از معرفی بارسلونا به عنوان تیم برتر میدان اشاره داشت و جوابی کنایه‌آمیز به همتای آرژانتینی‌ خود داد.

او گفت: سیمئونه دنبال چیز دیگری است، چیزی که دقیقاً در تضاد با آنچه ما می‌‌خواهیم قرار دارد. او فوتبال را به شیوه‌ای دیگر درک می‌کند، فوتبال را طور دیگری می‌بیند. من و او نه جنگی داریم نه اختلافی. او راضی است که تیمش بدون توپ بازی کند، من اما اگر تیمم توپ نداشته باشد عرق میریزم. در نهایت اتلتیکو حریفی قدرتمند است و مدافع عنوان قهرمانی. سیمئونه هم مربی بزرگی است و من بی‌نهایت برای او احترام قائلم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: