پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:واقعیت این است که تا پیش از تعطیلات شرایط خیلی خوبی داشتیم متاسفانه با شروع تعطیلات چند بازیکن را از دست دادیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که تا پیش از تعطیلات شرایط خیلی خوبی داشتیم. متاسفانه با شروع تعطیلات چند بازیکن را از دست دادیم. مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم. چند نفر هم خواهان جدایی بودند. تنها کاری که توانستیم انجام بدهیم این بود که خوب تمرین کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل استقلال انجام بدهیم.
وی افزود: وقتی این تعطیلی‌ها به وجود می‌آید بازی اول خیلی سخت می‌شود به خصوص اینکه تغییراتی هم در تیم به وجود بیاید. اما ما همیشه نگاهمان مثبت است.  سعی کردیم کمبودها را با تمرینات خوب جبران کنیم. ان‌شاالله فردا بچه‌ها بتوانند ثمره توانایی‌های خودشان و زحمت‌هایی که در این تعطیلات کشیدند را ببینند و بازی خوبی انجام بدهند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه تغییر زمان بازی با استقلال چه تأثیری روی تیم او داشت عنوان کرد: به هر حال اتفاقی بود که افتاد و از آن زمانی گذشته است. در آن زمان شرایطمان خوب بود اما اتفاقی است که افتاده و بهتر است دیگر در موردش صحبت نکنیم. امیدوارم فردا هر دو تیم بتوانند با تمام توان ظاهر شوند.

حسینی در خصوص اینکه آیا تعویق این بازی به نفع پیکان شد یا به ضرر آن گفت: ما از تعطیلات می‌آییم و اولین بازی رسمی ما خواهد بود اما استقلال یک بازی رسمی انجام داده آنها شرایط خوبی دارند. ما نزدیک به 17 روز بازی نداشتیم.

حسینی در خصوص اینکه بازیکنان زیادی از پیکان جدا شدند و برخی‌ هم در آستانه جدایی هستند اظهار داشت: به هر شکل چون ما مقداری مشکلات مالی داشتیم نگهداشتن علی کوشکی برای باشگاه سخت شد. تیم‌های زیادی به دنبال او بودند. چند بازیکن هم خواهان جدایی هستند. این مسئله نگران کننده است اما امیدوارم با کار و تمرین بهتر این جابجایی‌ها را جبران کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: