پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن اسبق پرسپولیس این روزها که بحث برگشتش به جمع سرخپوشان مطرح است مشخص نیست چرا برای محقق شدن این موضوع اقدامی نمی کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدتی است که بحث بازگشت رامین رضاییان از لیگ قطر به لیگ برتر کشورمان مطرح است. تا قبل از اینکه تاریخ نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر به پایان برسد با توجه به پالس های مثبتی که خود رضاییان به پرسپولیس داده بود و صحبتی که گل محمدی با این بازیکن داشته این امیدواری برای کادرفنی؛ باشگاه و هواداران ایجاد شده بود که این بازیکن دوباره سرخپوش می شود اما در اقدامی عجیب رضاییان برای گرفتن رضایتنامه اش از باشگاه الدحیل اقدامی نکرد و باشگاه السیلیه که رضاییان به صورت قرضی در آن توپ می زد قرارداد او را فسخ کرد و این بازیکن بدون تصمیم گیری در مورد آینده اش در قطر ماندگار شد. 

با تمام شدن تاریخ نقل و انتاقلات لیگ ستارگان قطر تنها یک راه برای برگشت او به لیگ ایران وجود دارد و آن هم این است که پول رضایتنامه اش به باشگاه الدحیل داده شود و وی بتواند به عنوان بازیکن آزاد به لیگ ایران بیاید اما این روزها برخی از هواداران پرسپولیس به شدت در فضای مجازی باشگاه و کادرفنی سرخپوشان را برای به خدمت گرفتن رضاییان تحت فشار گذاشته اند این درحالیست که طبق صحبت هایی که باشگاه با رضاییان داشته قرار بر این بوده خود این بازیکن برای گرفتن رضایتنامه اش اقدام کند اما در عین ناباوری او هیچ اقدامی نکرده و منتظر است پرسپولیس که این روزها در بحران مالی بسر می برد مبلغ یک میلیون و 500 هزار دلار بابت رضایتنامه او خرج کند. 

وضعیت رضاییان و پرسپولیس ظاهرا در حالتی است که طرفین منتظر حرکت از سوی مقابل هستند و جالب است که برخی در حمایت از رضاییان عنوان می کنند که او حاضر است با پرسپولیس قرارداد سفید امضا  کند و با همین حربه در حال فشار به باشگاه برای پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن هستند. مبلغ مورد نظر به حدی برای پرسپولیس زیاد است که اگر این تیم چنین پولی برای پرداخت داشت می توانست برخی بازیکنان داخلی که مورد توجه یحیی گل محمدی هستند را جذب کند.

باید دید سرانجام رضاییان برای بازگشت به جمع سرخچوشان چه می شود و آیا او قدمی برای حل این مشکل برمی دارد یا خیر. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: