پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت:امیدوارم وجدان‌ اعضای هیات رئیسه بیدار و احساسات آنها جریحه دار شده باشد تا بخواهند جلوی فساد را بگیرند.
ابراهیم قاسمپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل شهاب عزیزی‌خادم در جلسه آینده هیات رئیسه این فدراسیون اظهار داشت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و فقط به صورت تیتروار یکسری مسائل را شنیدم. نه در فوتبال بلکه در کشور ما خیلی اتفاقات رخ دادکه با آنها برخورد نشد.امیدوارم اگر واقعا تخلفی بوده و یا مماشاتی در این بین شده  برخوردی جدی صورت بگیرد.

وی افزود: اگر در کشور ما هر کسی تخلف می‌کند یقه‌اش را بگیرند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.در هر جایی وقتی ببینند کسی برخورد نمی‌کند مشکلات به وجود می‌آید.فدراسیون‌های گذشته هم شامل اتفاقاتی بود و بعضا برخی 6-7 سال سر کار بودند اما کسی با آنها برخورد نکرد. حالا هم اگر واقعا قرار است برخودی شود بهتر است به موقع یقه‌گیری کنند، چه عزیزی خادم باشد چه فرد دیگری. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال  در خصوص اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چنین تصمیم گرفته و قصد دارند مستقیم با تخلفات رئیس فدراسیون برخورد کنند عنوان کرد:من طرفدار کسی نیستم  ولی امیدوارم وجدان‌ اعضای هیات رئیسه بیدار و احساسات آنها جریحه دار شده باشد تا بخواهند جلوی فساد را بگیرند. پیش از این یا مسائل پشت پرده وجود داشت یا اعضای هیات رئیسه پست‌هایی داشتند و اتفاقاتی رخ نمی‌داد اما حالا امیدوارم اگر قرار است با دلیل برخورد شود این اتفاق رخ بدهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: