پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این تیم ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی لشگری درباره عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس و اینکه ظاهرا رسانه‌ها ۲۴ ساعت در این ماجرا سر کار بودند، اظهار داشت: نه واقعا اینگونه نبود. همانگونه که هواداران می‌دانند به این دلیل که رضاییان تحت قرارداد الدحیل قطر بود، باید رضایت این باشگاه جلب می‌شد. ما علاقه‌مند بودیم وی در پرسپولیس باشد و خودش هم برای بازگشت مشتاق بود. در روزهای گذشته چندین جلسه با مدیران الدحیل برگزار شد و نهایت ساعت ۲۰ شب گذشته، رضاییان توانست قراردادش را با این باشگاه فسخ کند‌ و به پرسپولیس بیاید.

وی افزود: واقعا پروسه عجیبی بود. طرف قطری مقداری سخت گرفته و رضایت نمی‌داد اما در نهایت با تلاش باشگاه و درویش که در این چند روز خیلی تلاش کرد رضاییان را برگرداند و البته خود رضاییان و مدیربرنامه‌هایش هم  زحمت زیادی برای راضی کردن الدحیل برای فسخ کشیدند، در نهایت شب گذشته این اتفاق افتاد. رضاییان امروز به تهران می‌آید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، از فردا می‌تواند با صلاحدید کادرفنی در تمرینات شرکت کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درخصوص توافقات مالی برای انتقال رضاییان، توضیح داد: این توافقات از طرف باشگاه انجام شد ولی بحث پشتیبانی مالی را کارگزار پرسپولیس انجام داد. همانگونه که در این مدت خیلی به پرسپولیس کمک کرد. از روزی که درویش به این باشگاه آمد، پنجره باشگاه به دلیل بدهی به اوساگونا بسته شد. همچنین بدهی‌های زیادی از قبل مانده و از ۱۳-۱۲ سال قبل همچنان بازیکنان و مربیانی از پرسپولیس طلبکار هستند. 

لشگری افزود: رقم این بدهی‌ها بالا نبوده اما نمی‌دانیم چرا مدیران گذشته این بدهی‌ها را نادیده گرفتند‌‌. با حمایت کارگزار و باشگاه پرسپولیس انتقال رضاییان انجام شد اما بهتر است درمورد مسائل مالی صحبت نکنیم.

وی درباره اینکه باشگاه الدحیل چه مقدار به رضاییان پرداخت کرد و مطرح شدن مبلغ ۹۰۰ هزار دلار، گفت: واقعا در جریان این اتفاقات نیستیم زیرا توافقی است که خودش با الدحیل انجام داده است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا پارگی رباط صلیبی عیسی آل کثیر با توجه به تمرین کردن وی با این تیم، گفت: آل کثیر تمرین می‌کند و تست‌های پزشکی را می‌گذراند اما باید کادر پزشکی ما نظر بدهد. هنوز چیزی مشخص نشده است. پزشکان در تهران پس از تست MRI وی گفتند رباطش پاره شده اما وقتی به شهرستان رفت، تمرین کرد و پزشکی در شهرستان گفت رباط پاره نشده و مشکوک است. اکنون به تهران آمده و تست‌هایی را زیرنظر کادر پزشکی انجام می‌دهد.

لشگری در گفت و گو با برنامه سلام صبح به خیر، در مورد وضعیت مهدی ترابی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه، گفت: تست کرونای ترابی مثبت شده و اکنون در قرنطینه است. عالیشاه در تمرین شرکت می‌کند و نعمتی هم به دلیل مصدومیت در تمرین نیست. پهلوان پس از منفی شدن تست کرونا و سرلک به دلیل بهبودی مصدومیتش به تمرینات بازگشته‌اند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: