پایگاه خبری خانه فوتبال:

شهاب عزیزی خادم بعد از 353 روز مدیریت در فوتبال با فدراسیون خداحافظی کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب عزیزی خادم روز گذشته با رای قاطع و 8 نفره اعضای هیات رئیسه از سمت خود عزل شد تا تنها 353 روز در این فدراسیون مدیریت کرده باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال که در شعارهای انتخاباتی خود وعده خادمی در فوتبال را داده بود هرگز نتوانست در قامت یک مدیر به فوتبال خدمت کند.او در این مدت با اشتباهات عجیب و غریب باعث شد تا فوتبال کشور به سراشیبی برود.

از تحقق پیدا نکردن وعده های میلیون یورویی که شعار انتخاباتی وی بود تا پررنگ شدن حضور رمالان در سطح مدیریتی فوتبال کشور گرفته تا مشورت نکردن با افراد کاربلد فوتبال برای اجرای برنامه های فدراسیون اشتباهاتی بود که عزیزی خادم مرتکب آنها شد.

علی فتح الله زاده با اشاره به رویه غلط عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال گفت: عزیزی خادم باید با افراد کاربلد به فوتبال می‌آمد ولی فکر کرد حالا که انتخاب شده همه چیز تمام شده و با با یکسری افراد کوتوله و کارنابلد جلو رفت و عزل شد. من از رفتن او ناراحت هستم اما به هر حال عملکرد خود وی دلیل این کار بود.

امیر رضا واعظ آشتیانی نیز ضمن انتقاد از رویه کاری رئیس فدراسیون در یک سال گذشته گفت: در این یک سال بارها اعلام کردم اگر تصمیمات عزیزی خادم یکسویه باشد او پایان سال را نخواهد دید. ضمن آنکه ادبیاتی که وی وارد فوتبال کرد مناسب نبود.با برکناری وی از ریاست فدراسیون فوتبال ثابت شد که خوبان عالم هم نتوانستند کاری برای عزیزی خادم انجام بدهند.

دیگر منقد فدراسیونِ عزیزی خادم ابراهیم قاسمپور بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. او می گوید: هر کسی خلافی می‌کند باید تبعاتش را بپذیرد، من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم همه سازمان‌ها نیز همینطور عمل کنند تا فساد کنترل و جلوی آن گرفته شود.

انتقاد افراد در حوزه های مختلف نشان می دهد هیچکس از رویه کاری عزیزی خادم رضایت نداشت. در واقع او نه خادم فوتبال شد و نه عزیز در بین اهالی این رشته. در نهایت هم با 8 رای از سمت خود برکنار شد تا دوران تاریک حضور 353 روزه وی بر مدیریت فوتبال به پایان برسد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: