پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی پورتو دلایل نیمکت نشینی 3 بازیکن تیمش را در لیگ اروپا تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله پلی‌آف راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پورتو در نبود طارمی مقابل لاتزیو به برد 2 بر یک دست یافت تا قدمی بلند برای صعود به جمع 16 تیم پایانی بردارد.
با اینکه گفته می‌شد، طارمی در این بازی نقشی اساسی ایفا خواهد کرد ولی سرخیو کونسیسائو تصمیم گرفت به ستاره کشورمان بازی ندهد و «تونی مارتینز» به جای او در خط حمله بازی کند.
مهاجم اسپانیایی که به دلیل درخشش‌های طارمی و اوانیلسون به یک نیمکت نشین بدل شده بود، شب گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایشی خیره کننده از خود به ثبت رساند. او در دقایق 37 و 49 برای پورتو گلزنی کرد تا به بهترین بازیکن پورتو و زمین شود.

اوانیلسون ، زننده 2 گل پورتو در دیدار مقابل لاتزیو

کونسیسائو پس از این مسابقه  درباره بازی ندادن به طارمی و اوانیلسون گفت: ما باید حواسمان به آمادگی بدنی بازیکنان باشد. طارمی، ویتینا و اوانیلسون همه در تمامی بازی‌ها مرتبا در زمین حضور داشتند و ما باید به آنها استراحت بدهیم. در ضمن ما یک گروه هستیم که کارها را روزانه آنالیز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین 11 نفر را انتخاب کنیم.

کونسیسائو ادامه داد: همه این نظرات به من مربوط است، به استراتژی مسابقه، به رقابت،‌ به بازی بعدی و من باید حواسم به همه این مسائل باشد. هفته آینده ما به مصاف موریرنسه خواهیم رفت که برای من آن، هدف اصلی است. آنجا ما باید به قهرمانی برسیم. پس همه این مسائل به برنامه ریزی ما وابسته است و البته من می‌خواستم که تونی مارتینز را در ترکیب اصلی قرار دهم زیرا همان اعتماد به نفسی که در طارمی و اوانیلسون می‌بینم در تونی مارتینز نیز وجود دارد.

دیدار برگشت هفته آینده در پورتو برگزار خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: