پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم فوتبال نساجی و بازیکن اسبق تیم ملی گفت:ماجدی مدیری از نسل فوتبال است و می تواند موفق شود.
شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط نساجی برای بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: بعد از بازی هفته گذشته که مستحق باخت نبودیم بچه ها تمرینات خوبی انجام دادند و برای بازی با گل گهر آماده هستند.
وی افزود: گل گهر تیم خوبی است و مربی با سابقه و قابل احترامی دارد. بازی در سیرجان آسان نیست ولی با برنامه هایی که ساکت الهامی در نظر گرفته و البته شناحتی که از بچه ها دارم مطمئن هستیم بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارند.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص تغییراتی که در فدراسیون فوتبال ایجاد شده است گفت: من در سالهایی که در فوتبال گذشت چنین اقدامی را ندیده بودم ولی به نظرم اقدام اعضای هیات رئیسه فدراسیون شجاعانه و به موقع بود.
بیانی خاطرنشان کرد: حالا که تغییرات صورت گرفته امیدواریم شرایط فوتبال کشورمان بهبود پیدا کند. من میرشاد ماجدی را می شناسم. او فردی تحصیلکرده است و سبقه فوتبالی دارد. به نظرم بهترین انتخاب از جمع اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صورت گرفت چون ماجدی خودش فنی است و با اصول فوتبال آشنا است. اگر او حمایت شود می تواند چندین سال در فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد و موفق شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: