پایگاه خبری خانه فوتبال:

 در نخستین بازی از هفته بیست‌و‌ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (جمعه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال یوونتوس و تورینو در دربی شهر تورین موسوم به دربی دلاموله در ورزشگاه آلیانتس یوونتوس به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

یوونتوس در این بازی در دقیقه 13 توسط مدافع پیش‌تاخته خود ماتیس دلیخت روی یک ضربه کرنر به گل رسید. گل مدافع هلندی اما برای پیروزی بانوی پیر در آستانه بازی خارج از خانه‌اش برابر ویارئال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کافی نبود، چرا که تورینو توسط مهاجم نوک ایتالیایی‌اش، آندره‌آ بلوتی در دقیقه 62 گل تساوی را به ثمر رساند و تا انتها دیگر به رقیب همشهری‌اش اجازه گلزنی نداد.

این نتیجه ضربه بزرگی به شانس یوونتوسی‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان زد، چرا که اکنون آتالانتای رده پنجمی که یک بازی هم کمتر انجام داده است می‌تواند با کسب پیروزی در بازی امروز خود برابر فیورنتینا به رده چهارم صعود کند. بانوی پیر اکنون با 47 امتیاز از 26 بازی در رده چهارم است و آتالانتا با 44 امتیاز از 24 بازی در جایگاه پنجم. در همین حال تیم تورینو نیز با کسب یک امتیاز از این بازی 33 امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

رقابت‌های هفته بیست‌و‌ششم سری A امروز با سه بازی دیگر پیگیری خواهد شد که برنامه آنها به شرح زیر است:

سامپدوریا - امپولی، ساعت 17:30 (به وقت تهران)

رم - هلاس ورونا، ساعت 20:30

سالرنیتانا - میلان، ساعت 23:15

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: