پایگاه خبری خانه فوتبال:

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار داشت : "من شخصا صحبتی با آقای مظاهری نداشتم. ممکن است آدم های اطراف خودش یا آدم هایی که دوست داشتند ایشان به پرسپولیس بیاید با ایشان صحبت کردند اما از طرف ما صحبتی نشده است."

شاید خیلی ها از دیدن این مصاحبه یحیی گل محمدی شگفت زده شدند که چرا سرمربی پرسپولیس چنین صحبتی را مطرح کرده است؟ مگر رشید مظاهری پس از مذاکره با یحیی گل محمدی جفت پاهای خودش را در یک کفش نکرد که از استقلال رضایتنامه بگیرد؟

یک منبع موثق و نزدیک به یحیی گل محمدی به خبرورزشی گفت: حق با یحیی گل محمدی است. او به دلایل اتفاقات تابستان سال 1399 و چرخش 180 درجه ای رشید مظاهری پس از مذاکره با پرسپولیس به سمت استقلال از شاگرد قدیمی اش در ذوب آهن اصفهان دلخور و شاکی است. رشید مظاهری در آن مقطع مبلغی سنگین و عجیب از باشگاه پرسپولیس درخواست کرد که گل محمدی تصمیم گرفت قید او را بزند. در نقل و انتقالات زمستانی هم سرمربی پرسپولیس بیشتر به دنبال خرید علیرضا بیرانوند یا پیام نیازمند بود که پس از منتفی شدن جذب این دو گلرملی پوش در نهایت تصمیم گرفت احمد گوهری را به عنوان دروازه بان دوم و ذخیره حامد لک خریداری کند.

شاید بپرسید پس منظور یحیی گل محمدی از آدم هایی که دوست داشتند رشید مظاهری به پرسپولیس بیاید چه کسی یا کسانی است؟ شنیدیم داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس که سابقه همکاری خوبی با رشید مظاهری در تیم ذوب آهن اصفهان دارد بدش نمی آمد در نیم فصل دوم با این دروازه بان کار کند اما وقتی دید یحیی گل محمدی تمایلی ندارد دیگر قید او را زد.

به نظر می رسد رشید مظاهری که پس از جدایی از استقلال از دستکش و لباس قرمز رنگ در مسابقات سپاهان اصفهان استفاده می کند دیگر جایی در مدار ذهنی یحیی گل محمدی برای پیوستن احتمالی به پرسپولیس در فصول آینده هم نداشته باشد!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: