پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: هوادار از تصمیم مجیدی در مورد غفوری ناراحت نمی شود چون آنها هم می دانند مسائلی که به تیم ضربه می زند اصلا مهم نیست.
شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلات استقلال در خط دفاعی تیمش برای بازی با فجر سپاسی در غیاب یزدانی، مرادمند و احتمالا دانشگر اظهار داشت: من فکر می کنم که صد در صد مجیدی برای این مساله از قبل فکر کرده است. این موضوع مساله ای نیست که یک سرمربی الان به آن فکر کند. مجیدی باهوش است و فکر می کنم فردا با 4 دفاع بازی می کند.یعنی با  4 مدافع و احتمالا دفاع خطی.
وی افزود: طبیعی است که برای اولین بار این مشکل ایجاد می شود. اگر به خاطر داشته باشید استقلال در چند بازی اول با دفاع خطی و 4 نفر بازی کردند ولی واقعیت این است که برخی بازیکنان هستند که در تیم بدون جانشین هستند. سیاوش یزدانی بازیکنی بدون جایگزین است و امیدوارم بازیکنی که به جای وی بازی می کند به بهترین شکل کار کند. با خودم فکر می کنم چرا مدیریت تا الان به فکر این مساله نبوده که ممکن است یزدانی و مرادمند در ادامه راه سرباز شوند. 

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت موجود این تیم گفت: شاید الان کادر فنی تیمش را دفاعی بچیند ولی برای 12 هفته کار ساده ای نیست که بدون یزدانی و مردامند بازی کند. نمی دانم چرا در نیم فصل به فکر یک مدافع نیفتادند.حتی به راحتی با جدایی عارف آقاسی موافقت شد. اگر مجیدی برای یک بازی باشد می تواند فکری به حال دفاع کند اما برای 12 هفته نبودن این بازیکنان خیلی سخت است. می دانم الان هواداران از این موضوع ناراحت هستند چون فصل خیلی خوبی را شروع کردیم و نتایج خوبی گرفتیم و الان ممکن است شرایط عوض شود.

بیانی که زمانی کاپیتان استقلال بود در خصوص تصمیم مجیدی برای کنار گذاشتن ووریا غفوری گفت: این موضوع اصلا مهم نیست. خط مشی فرهاد برای تیم بزرگ استقلال روشن شده و او چند بار گفته که می خواهد مسائل انضباطی را در این تیم به پایان برساند. هوادار از این مسائل ناراحت نمی شود چون آنها هم می دانند مسائلی که به تیم ضربه می زند اصلا مهم نیست.

وی تاکید کرد: اینکه 2 بازیکن استقلال سرباز شده اند مهم است و جای سوال دارد نه مساله ای دیگر. فجر سپاسی فردا به فکر یک امتیاز است ولی اگر این 2 بازیکن مشکلشان حل نشود کار استقلال در هفته های آتی سخت می شود. امیدوارم تمام این هفته ها و نتایج تحت تاثیر اتفاقی که برای این بازیکن رخ داده قرار نگیرد.در مورد تصمیم مجیدی پیرامون غفوری هم باید بگویم مجیدی روی انضباطی تیمی همیشه صحبت کرده و گفته می خواهد تیم را به جایگاه اصلی برگرداند.پس زیاد مهم نیست که چه اتفاقی افتاده و بهتر است در مورد آن صحبت نشود. مهم این است که استقلال به فکر تقویت خط دفاعش برای بازی های آتی باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: