پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسب سه امتیاز و بردن گل‌گهر برای رسیدن به قهرمانی هدف اصلی ما است‌.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی گل‌محمدی درباره دیدار گل‌گهر و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی مهم و حساسی را مقابل تیم خوب و باکیفیت گل‌گهر پیش رو داریم.

امتیازاتی هم که تاکنون گرفته نشان‌دهنده کیفیت خوب این تیم است. از لحاظ فنی جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است‌.

وی ادامه داد : ما هم به این دلیل که هفته‌های  گذشته توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، آمادگی روحی و روانی خوبی داریم. کسب سه امتیاز و بردن مسابقه هم هدف اصلی ما برای رسیدن به قهرمانی است‌.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانیم بازی خیلی راحتی را پیش رو نداریم. متاسفانه امید عالیشاه، آل کثیر و سیامک نعمتی که سه بازیکن خوب پرسپولیس در بخش حمله هستند در اختیار نداریم. سایر نفرات آماده انجام یک بازی خوب هستند که امیدوارم همراه با برد باشد. 

گل‌محمدی افزود: خیلی خوشحالیم بار دیگر شرایطی پیش آمده که یک باربه شهر خوب سیرجان می‌رویم و اطمینان دارم مورد استقبال خوب هواداران این شهر هم قرار می‌گیریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. متاسفانه پروازمان هم حدود دو ساعت به تاخیر افتاد. این پرواز چارتر است و همه از تاخیر آن متعجب هستیم اما امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و روز خوب‌مان  باشد تا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نشان بدهیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: