پایگاه خبری خانه فوتبال:

قتل یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی است. قتل می تواند آثار سوء بسیاری را به دنبال داشته باشد. بنا به اظهار نظر روانشناسان قتل بیشتر در مواقع خشم رخ می دهد. ساده انگاری قتل می تواند آثار سویی را به دنبال داشته باشد. جزئیات قتل نوجوان در اطراف تهران را بخوانیم.

جزئیات قتل نوجوان در اطراف تهران

فرمانده انتظامی قرچک از شناسایی و دستگیری فرد متهم به قتل یک پسر نوجوان ۱۷ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شده است.

سرهنگ نجم الدین مرادی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری فرد متهم به قتل یک پسر نوجوان در قرچک خبر داد و اظهار داشت: طی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در روستای داوود آباد شهرستان قرچک بلافاصله مأموران پاسگاه داوود آباد وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ۲۶ ساله در پی نزاع و درگیری با یکی از دوستان ۱۷ ساله اش، بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان شهید ستاری قرچک علیرغم تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان کرد: کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرچک با یک سری تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و با کنترل نامحسوس محل‌های احتمالی ترددش او را در اقدامی ضربتی و در کمتر از یک ساعت ضارب را دستگیر کردند.

مرادی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات برای روشن شدن ابعاد این پرونده عنوان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: