پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر دو تیم شانس پیروزی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از تبریز، محرم نویدکیا پس از دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان که با نتیجه تساوی 2 بر 2 تمام شد در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: اگر بخواهم منصفانه صحبت کنم باید بگویم نیمه اول 5-6 مورد خوب داشتیم و تراکتور تنها فرصت خود را به گل تبدیل کرد. ما چند فرصت خیلی خوب داشتیم، اما استفاد نکردیم. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. حتی توپ را به تیر هم زدیم. بعد از اینکه گل دوم را خوردیم بازی معمولی انجام دادیم؛ اما خوشحالم در شرایط سختی که در چند روز گذشته داشتیم بازیکنان خیلی خوب به بازی برگشتند.

وی افزود: بعد از تساوی هم در لحظات پایانی فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. تراکتور هم شانس بزرگی برای پیروزی در این بازی داشت. برای ما سخت بود. امیدوار بودیم امتیاز کامل را بگیریم. نیمه دوم بازی خیلی جذابی بود و حیف است که تماشاگران در ورزشگاه حضور ندارند. امیدوارم تراکتور رو به جلو برود و از این شرایط خارج شود و برای خودمان هم همین شرایط را آرزو می‌کنم.

نویدکیا درمورد اشتباهات خط دفاعی در گل‌هایی که تیمش دریافت کرد، تصریح کرد: من در فوتبال اعتقادی به اشتباه فردی ندارم. به نظر من تمام تیم مقصر است. اشتباه فردی در فوتبال درست نیست و بازیکنان باید تلاش کنند که وظایف خود را به درستی انجام دهند. یک ضربه ایستگاهی خوردیم که نمی‌شد کاری کرد. یک موقعیت معمولی هم به حریف دادیم و بازیکن ما سُر خورد و مقصر نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای ادامه همکاری با این تیم، خاطرنشان کرد: صحبت هایی انجام شد. شفاهی و کتبی کناره‌گیری خودم را اعلام کردم، اما باشگاه قبول نکرد. صحبت‌هایی مطرح شده که درون خانوادگی است. تلاش می‌کنیم که اتفاق بدی برای سپاهان رخ ندهد. فدراسیون و سازمان لیگ باید تکلیف تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا را مشخص کنند. اگر این اتفاق رخ دهد می‌توانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم تا در جام باشگاه‌های آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم و روی آن رقابت‌ها تمرکز کنیم.

نویدکیا درمورد تغییرات هر دو تیم در این بازی، گفت: چند روز سر تمرینات نبودم. موضوع این است که یک سال و نیم است که با تیم کار کردم و امروز بازیکنان باید همان کارهای قبلی را انجام می‌دادند. نیمه اول بازی معمولی بود و در نیمه دوم تراکتور تلاش کرد موقعیت‌های بهتری برای خود ایجاد کند. در عرض چند روز نمی‌توان تغییرات اساسی در تیم ایجاد کرد. نسبت به گذشته تراکتوری‌ها سعی کردند در بخش هجومی بهتر بازی کنند. چند بازیکن آنها جابجا شده بود و انگیزه آنها بالاتر رفته بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: