پایگاه خبری خانه فوتبال:

در بازی دوستانه امروز نساجی یک چهره‌‌ ویژه حضور داشت و برای تیم مازنی به میدان رفت.
به گزارش "ورزش سه" بعد از تقابل استقلال و نساجی که با تساوی بدون گل در مشهد به پایان رسید، عصر امروز شاگردان ساکت الهامی در ورزشگاه کارگران تهران در مصافی دوستانه به دیدار تیم دسته سومی یاران پاشا رفتند؛ هدف الهامی از این بازی دوستانه، میدان دادن به بازیکنان جوان و آن‌هایی بود که در مصاف با آبی‌پوشان پایتخت فرصت بازی پیدا نکرده بودند.
در بین بازیکنانی که امروز برای نساجی به میدان رفتند، یک چهره‌‌ ویژه هم حضور داشت؛ حمیدرضا علی‌عسگری. بازیکن 31 ساله و سابق پرسپولیس که در سالیان گذشته در لیگ یک در تیم‌هایی چون بادران و گل‌ریحان بازی کرده و حالا امروز بعد از مدت‌ها مجدداً در مستطیل سبز دیده شد.

علی‌عسگری که آخرین‌بار در لیگ برتر با تیم سیاه جامگان در لیگ هفدهم حضور داشت، مشخص نیست که آیا قرار است به جمع شاگردان ساکت الهامی به‌عنوان بازیکن آزاد اضافه شود یا صرفاً برای محک آمادگی جسمانی خود امروز در بازی دوستانه حضور داشته است.

فهرست نساجی برای جذب بازیکن جدید جا دارد و طی روزهای آینده مشخص می‌شود که ساکت الهامی قصد جذب این بازیکن 31 ساله و باتجربه را که سابقه‌‌ حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه‌اش دارد، خواهد داشت یا خیر.

ZZV6o58sghVB

عکاس: کیمیا قاسم‌زاده

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: