پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن تیم نفت آبادان گفت: می‌خواهیم با بردن پرسپولیس طالب ریکانی را خوشحال کنیم.
رضا یزدان‌دوست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست نفت آبادان مقابل گل‌گهر توضیح داد: هرچند خودم به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب بودم اما کار را خیلی خوب شروع کردیم و در دقیقه 27 به گل رسیدیم.  بعد از گل طالب ریکانی موقعیت‌های خوب دیگری را برای به ثمر رساندن گل دوم با کم دقتی دست دادیم اما باز هم داوری به تیم ما ضربه زد. انسجام تیم صنعت‌نفت پس از گل آفساید گل‌گهر به هم ریخت. البته خلاقیت سعید صادقی در دو گلی که دریافت کردیم، موثر بود و جبران گل‌ خورده برای ما سخت شد.
 وی درمورد دیدار نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی مهمی را مقابل تیم آماده‌ و باثباتی که در پنج سال‌ اخیر قهرمان شده است پیش رو داریم. البته تیم ما هم برای بهتر کردن جایگاهش، انگیزه زیادی برای دیدار با پرسپولیس دارد. باید با کسب سه امتیاز خودمان را به تیم‌های بالاتر از نفت در جدول نزدیک کنیم.

مدافع تیم صنعت‌نفت آبادان عنوان کرد: همیشه پرسپولیس و استقلال به دلیل جنگیدن برای قهرمانی، به سه امتیاز هر بازی نیاز دارند اما امسال صنعت نفت آبادان با حضور علیرضا منصوریان شخصیتی گرفته که دوست ندارد به هیچ تیمی در آبادان و خارج از خانه حتی یک امتیاز بدهد. برای بردن پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و هیچ نگاهی به رنگ‌ها نداریم. می‌خواهیم با کسب نتایج خیلی خوب، خودمان را در بالای حدول ببینیم و به همین دلیل نیاز به بردن پرسپولیس داریم.

یزدان‌دوست تصریح کرد:  رتبه هشتم، جایگاه صنعت نفت نیست. امیدواریم استقلال در بازی با گل‌گهر نبازد زیرا ما می‌خواهیم اولین باخت این تیم را در ورزشگاه آزادی رقم بزنیم. چند هفته‌ای است که علیرضا منصوریان می‌گوید صنعت نفت، اولین تیمی است که در این فصل استقلال را شکست می‌دهد.

وی درخصوص غیبت طالب ریکانی مقابل پرسپولیس، توضیح داد:‌ صد در صد وجود طالب خیلی برای تیم ما حیاتی و مثمرثمر است و حضور او به عنوان یک برادر بزرگ‌تر و کاپیتان در زمین برای همه بچه‌ها دلگرمی ایجاد می‌کند. او خیلی خوب بچه‌ها را حمایت می‌کند و از لحاظ فنی هم یکی از فوق‌العاده‌ترین بازیکنان ایران است. هرچند ریکانی در بازی با پرسپولیس حضور ندارد اما تمام وجودمان را می‌گذاریم تا جای خالی‌اش را پر کنیم. به خاطر او و اینکه بتوانیم با بردن این مسابقه خوشحالش کنیم، بازی خواهیم کرد. امیدواریم طالب از هفته آینده با حضور در زمین باز هم برای تیم ما گلزنی کند و بدرخشد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: