پایگاه خبری خانه فوتبال:

یارانه نقدی برای تمام افراد واریز نمی شود. مبلغ یارانه نقدی اندک است. یارانه نقدی هر ماه واریز می شود. یارانه نقدی جوابگوی مخارج روزمره زندگی نیست. یارانه نقدی برخی از افراد حذف خواهد شد.

یارانه نقدی

جزئیات جدید از یارانه نقدی

محمدیاری با بیان اینکه در لایحه بودجه سال آینده پیشنهاد دولت برای کف حقوق 4 میلیون و 500 هزار تومان بود ابراز داشت: مجلس این مبلغ را به 5 میلیون و 600 هزار تومان افزایش داد؛ برای بازنشستگان نیز کف حقوق 4 میلیون و 500 تومان است و معافیت مالیاتی نیز تا سقف 6 میلیون تومان افزایش یافت‌.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: بنا بود ساماندهی استخدام کارکنان دولت در قالب لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارائه شود اما دولت در موعد مقرر به تعهد خود عمل نکرد و کمیسیون اجتماعی در قالب طرحی این موضوع را در دستور کار قرار داد.

محمدیاری با بیان اینکه با توجه به رسیدگی به لایحه بودجه این طرح بلافاصله پس از بستن بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد افزود: در لایحه بودجه دهک‌بندی‌ درآمدی خانوارهای یارانه‌بگیر و حذف یارانه خانواده‌های پردرآمد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای درآمدهای ارزی که معطوف به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می شود ساز و کاری تعریف شد تا بلافاصله پس از تعیین مبلغ ریالی به حساب سازمان واریز شود گفت: وزارت تعاون مکلف شد نیازمندان واقعی و جاماندگان از یارانه‌ را براساس شاخصه‌ها شناسایی کرده و به آمار بیافزاید تا شاهد بی‌عدالتی کمتری در جامعه باشیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس درباره وضعیت حوزه درمان در حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: در بیمارستان‌های غرب گیلان حتی یک دستگاه MRI وجود ندارد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان قول مساعد دادند که این دستگاه را در بیمارستان‌ها تعبیه کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس ابراز داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی حوزه درمان در غرب گیلان کمبود پزشکان متخصص است؛ اخیراً با اتفاقاتی در غرب گیلان مواجه بودیم که اگر پزشک متخصص سر وقت حاضر می‌بود بسیاری از حوادث، منجر به فوت شهروندان نمی‌شد و این گلایه مردم غرب گیلان است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: