پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا برند این باشگاه گران تر از استقلال است توضیحاتی داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش در حاشیه جلسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار است برای واگذاری اموالی به پرسپولیس اضافه بشود،اظهار داشت: این‌ها باید مجاری قانونی خودش را پشت سر بگذارد. صرف اینکه بگویم این برای پرسپولیس بود، مجاری قانون و حقوقی باید بگویند. شاید آن روزی که به نام پرسپولیس می‌شده شاید اثری از دولت در آن ملک وجود داشته است. از این جهت صرف اینکه بگوییم اینجا و آنجا را داریم افاقه نمی‌کند. باید مجاری قانون بگویند آیا هنوز هم می‌توانیم آنجا را داشته باشیم یا نه.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ارزش نسبی که در دارایی شناسایی شده چقدر است، گفت: ورزشگاه‌هایمان را قیمت گذاری کردند. ارزش برند قابل قیاس با ارزش ملک نیست. ملک چیزی نیست. اگر اعتراض نکردیم به خاطر این بود که؛ از در این مجموعه بیرون بروید و آمار بگیرید ببینید طرفداران پرسپولیس بیشتر هستند یا استقلال؟ زمانیکه برند قیمت گذاری می‌شود بر اساس نفوذ و طرفدار و جامعیت آن است.

وی افزود: از همین جهت قیمت ما شاید خیلی بیشتر از این‌ها باشد. ولی چون یک کار نویی است شاهد مثالی ندارد که بگویند یک بار دیگر یک برند را قیمت گذاری کردند که سوای جامدات، عواطف هم برای قیمت گذاری باشد. بنا شد در مرحله اول به فرابورس برود. بعد در قیمت گذاری مجدد کشف قیمت شود. یقینا قیمتی که شایسته پرسپولیس است درارتباط با باشگاه‌های دیگر مشخص می‌شود.

درویش در خصوص اینکه آیا ممکن است روزی 51درصد به هواداران برسد، گفت: این مسائل را سازمان بورس باید پاسخگو باشد. کاری تکنیکی و تخصصی است. بدون مطالعه نمی توان جواب داد. مطمئنا اگر به نتیجه برسند که امکامن این کار هست، انجام می‌دهند.

وی در مورد که به نظر می‌رسد در صورت‌های مالی ذخیره گیری لازم انجام نشده، عنوان کرد: تا جایی که مشخص بود ذخیره ها را گرفته اند. شاید یک سری اسناد بود که هنوز ارائه کامل نشده‌اند. آن ها کامل شوند ذخیره‌شان گرفته می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یکی از ابهامات ارزشگذاری این است که؛ بهتر بود از ناحیه مشاوران سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه ارزشگذاری انجام می‌شد اما ظاهرا این کار توسط کارشناسان دادگستری انجام شده، عنوان کرد: این یک کار تخصصی و حرفه‌ای سازمان بورس است. باید از آن تشکیلات سوال شود. قریب 40 سال است این کار را انجام می دهند و باید از آن ها سوال شود. 

وی در مورد آخرین شرایط تیم پرسپولیس گفت: تیم شرایط خوبی دارد. 2-3 مصدوم داریم که امیدواریم بتوانند در ادامه مسابقات به تیم کمک کنند. خداراشکر پرسپولیس جوانان و پشتوانه خوبی دارد. پرسپولیس با این کادرفنی توانایی که دارد از همه بازیکنان می‌تواند به نحو احسن استفاده کند و آمادگی این را دارد که به جایگاه اصلی خودش برسد.

درویش در مورد اینکه برای تمدید قرارداد صحبت هایی با برخی بازیکنان مانند ترابی و سرلک داشته، عنوان کرد: قبلا تمدید قرارداد بازیکنان به مدیریت اعلام شده بود، منتها فکر می‌کردند باید نامه جدید صادر شود. با آن‌ها صحبت کردم و همه اعلام آمادگی کردند که ان شاالله بعد از این بازی در فرصتی که فارغ شوند، برای قرارداد جدید بیایند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه ترابی از روند پرداختی‌های باشگاه شاکی است، گفت: ترابی ظاهرا طلبی از دو سه سال پیش داشته، از این ناراحت بود که چطور قبلی‌ها توجهی به این مساله نداشتند. با او صحبت کردم. ترابی قبلا بازیکن من بوده، بچه بسیار خوبی است. سوای فضای تکنیکی که دارد، بسیار اخلاقمدار است. گفت من ناراحت گذشته بودم که چرا این کار را کردند. اصلا بحثی ندارد. حتما آمادگی دارد به تمرین بیاید.

وی در مورد اینکه آیا به هواداران پرسپولیس این اطمینان را می‌دهد بازیکنان فعلی که قراردادشان این فصل تمام می‌شود، فصل بعد هم در این تیم باشند، عنوان کرد: هر بازیکنی که کادرفنی بخواهد یقینا برای جذبش اقدام می‌کنیم.

درویش در خصوص اینکه گفته می‌شود محمد محمدی قرار است پست معاونت باشگاه را بگیرد و در تمرینات هم حضور دارد، گفت: اگر او دوست داشته باشد و بخواهد بیاید که مشکلی ندارد و منت می گذارد ولی در تمرینات حضور نداشت.

وی در خصوص اینکه محمدی دربازی با مس رفسنجان هم کنار خودش بوده، اظهار داشت: او پیشکسوت پرسپولیس است. بازیکن اخلاق مدار، خوب و تحصیلکرده بوده است. هرکسی دوست دارد چنین چهره‌هایی را کنار خودش داشته باشد. به او پیشنهاد می کنیم. چند گزینه مدنظر هستند. به او هم پیشنهاد می‌کنیم باید ببینیم قبول می کند؟ 

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اعتراض باشگاه استقلال به ساعت برگزاری مسابقات مبنی بر اینکه چرا باید همیشه زودتر از پرسپولیس بازی کنند، گفت: همیشه؟ هفته پیش ما زودتر از استقلال بازی کردیم. باید از آن‌ها بپرسید چون به همه چیز اعتراض دارند. دو تیم زمانی رقیب می شوند که اول و دوم جدول باشند و بعد بازی هایشان با هم بخواند. دیروز در برنامه‌ای دیدم که سهیل مهدی اعلام کرد؛ از وقتی که پرسپولیس دوم شد و استقلال اول بود، بازی‌هایشان به تناسب یکی پیش و یکی پس از دیگری است.

وی افزود: قبل از ‌آن پرسپولیس در رده سوم یا چهارم جدول بود. فکر می‌کنم از وقتی من آمدم دوم جدول شد و از آن زمان یک بازی اول و یک بازی دوم است. نمی دانم مطرح شدن این بحث‌ها در رسانه چه اثری دارد؟ این را می توانند از سازمان لیگ سوال کنند و جوابشان را بگیرند.

درویش در خصوص جنگ رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس بر سر موضوع سربازی، اظهار داشت: تا امروز از من مصاحبه‌ای در مورد سربازی شنیدید؟ بروید از باشگاه حریف بپرسید. من تعجب می کنم. سربازی مجاری قانونی خودش را دارد. مگر من یا باشگاه دیگر می‌توانم دخالتی داشته باشم؟ خودم را صالح اینکه در این موارد صحبت کنم نمی‌بینم. مطرح کردن این مسائل و ایجاد حواشی و کشاندن آن به هواداران کار خوبی نیست.

وی در مورد قبول استعفای بیژن ذوالفقارنسب توسط وزارت ورزش و اینکه آیا هیات مدیره پرسپولیس تکمیل می‌شود، گفت: این سوال را باید از وزارت ورزش بپرسید اما یقینا با توجه به حساسیتی که وزیر ورزش دارد، حتما از چهره های متناسب با پرسپولیس که بتوانند گرهی را باز کنند استفاده می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه دیده نمی‌شوند، عنوان کرد: اعضای هیات مدیره که نباید دیده شوند. باید کار کنند.

وی در خصوص اینکه از گزینه اقتصادی هیات مدیره که رئیس صندوق هنر هم هست، انتظار می‌رفت کمک حال باشد، گفت: اتفاقا یکی از چهره‌هایی است که همیشه همراه بود. مثلا شب ساعت 12 بود که با او برای امضای سند تماس گرفتند  و او نیز با آغوش باز یا آمد یا هماهنگ کردند و رفتند. خداراشکر از هر جهت آرامش کامل برقرار است.

درویش در مورد اینکه آیا قبل از دربی پرداختی خواهند داشت، عنوان کرد: ان‌شاالله. این بازیکنان بدون پردختی هم حاضرند بازی کنند. اگر ناراحتی هم باشد بابت گذشته است. این بازیکنان اگر هیچ پرداختی هم نداشتیم با تمام قدرت می‌آمدند و بازی می‌کردند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: