پایگاه خبری خانه فوتبال:

دبیر هیات فوتبال آبادان توضیحاتی درمورد آخرین شرایط جوی این شهر در آستانه دیدار صنعت نفت و پرسپولیس ارائه کرد.

امید صالحیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مباحث مطرح شده مبنی بر شرایط جوی نامناسب و گرد و غبار موجود در هوای آبادان که شائبه هایی را در خصوص لغو دیدار فردای صنعت‌نفت و پرسپولیس از هفته بیست و یکم لیگ برتر ایجاد کرده است، اظهار داشت: هرچند روز گذشته توده گرد و غبار شدیدی در آسمان آبادان وجود داشت و همین موضوع سبب شد امروز ادارات کار خود را با دو ساعت تاخیر آغاز کنند اما امروز هوا کاملا صاف است.

وی ادامه داد: این گرد و غبار به شهرهای بالاتر از آبادان مثل دزفول و اندیمشک رفته و برای فردا هم اداره هواشناسی غبار آلود بودن هوا را به ما اعلام نکرده است. البته سازمان لیگ تاکنون هم مکاتبه‌ای در مورد لغو بازی با ما نداشته و به امید خدا این بازی برگزار خواهد شد.

دبیر هیات فوتبال آبادان و مسئول هماهنگ کننده بازی صنعت نفت و پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس قرار است ساعت 16 امروز از تهران به آبادان پرواز کند. ما هم در فرودگاه تمام مقدمات را برای استقبال و بدرقه این تیم به هتل آماده کرده‌ایم. حدود نیم ساعت قبل هم با سازمان لیگ هماهنگی‌ها را انجام دادیم و هیچ نامه‌ای مبنی بر احتمال لغو بازی دریافت نکرده‌ایم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: