پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نحوه بسته شدن این قرارداد به شکلی است که شاید منافع باشگاه در آن خوب دیده نشده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید پوراحمدی در حاشیه جشن واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: این جلسه یکی از فرایندهای واگذاری دو باشگاه است. چندین ماه است این جلسات در وزارت ورزش و دو باشگاه برگزار شده است. خوشبختانه از فردا و با اتمام پذیره نویسی شاهد یک فرایند جدید در مدیریت دو باشگاه باشیم.
وی در خصوص اینکه چقدر به درآمدزایی در باشگاه‌ها امیدوار است گفت: این روش وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی برنامه ریزی کرده‌اند مدرن و اقتصادی است. هر 2 باشگاه گرفتاریهای مالی زیادی داشتند و حتی بعضا این مشکلات باعث شد برخی برنامه‌ریزی ها مثل خریدها انجام نشود. این روش تحت افزایش سرمایه و برگشت فروش به باشگاه‌ها است که همزمان مشکلات سنواتی دو باشگاه را حل کرده و هواداران را به عنوان سهامدار دو باشگاه تبدیل می‌کند. هر چند تلاش ما در هیات مدیره این است که اگر آورده‌ها به باشگاه‌ها واریز شد همه را به سمتی ببریم که تولید ثروت و در آمد جدید باشد. اینکه نباشد که مبالغ صرف بدهی‌ها و مسائل سنواتی شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه سمیعی قبلا گفته بود کارگزار این باشگاه تعهد کرده 330 میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کند اما برای این مساله حتی ضمانت‌نامه بانکی هم ارائه نکرده است گفت: این قرارداد نکاتی دارد که چند بار در هیات مدیره بحث کردیم. البته این کارگزار در تلاش است به تعهداتش عمل کند اما نکته این است که نحوه بسته شدن این قرارداد به شکلی است که شاید منافع باشگاه در آن خوب دیده نشده است.

وی ادامه داد: شاید شرایط باشگاه به شکلی باشد که می‌شود قرارداد بهتری بست، چند بار هم در این زمینه بحث شد اما در تلاش هستیم که جمع بندی نهایی کنیم و در مورد آن کار کنیم.

پوراحمدی در خصوص اتمام قرارداد بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل گفت: تمامی موارد در این زمینه‌ها توسط خود مدیرعامل انجام می‌شود. برای هماهنگی و هم نوایی در این زمینه از خود آقای درویش سوال کنید خیلی بهتر است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: