پایگاه خبری خانه فوتبال:

یورگن کلوپ پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود شکست یک بر صفر خانگی برابر اینتر که به لطف پیروزی ۲ بر صفر باز رفت مرحله یک هشتم نهایی رخ داد، به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: مشکلاتی که در این بازی داشتیم، تقریباً همان چیزهایی بودند که انتظارش را داشتم. اینتر واقعاً تیم خوبی است و برای چنین بازی‌هایی ساخته شده است. اگر چه بازی‌مان درخشان نبود اما باز هم چندین موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. در مجموع دو بازی کاملاً عادلانه بود که آنها یک بازی را ببرند و ما تیم صعود کننده باشیم. با این حال قبول دارم که می‌توانستیم در دیدار برگشت برابر حریفی که کارمان را سخت کرد، عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: بازی جالبی بود اگرچه باختیم که این بخش آن خیلی جالب نبود. نیامده بودیم که متحمل شکست خانگی شویم اما بار دیگر باید بگویم که حریف تیم قدرتمندی بود که برای ما کلی مشکل ایجاد کرد. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، این بازی را هم برده بودیم. این اتفاق نیفتاد اما باز هم صعود کردیم که این هدف اصلی‌مان بود.

کلوپ عنوان کرد: مقابل تیم‌هایی مثل اینتر باید خیلی دونده باشید و کلی توپ را پاس بدهید. ما هم این کارها را انجام دادیم اما کافی نبود. بازی‌مان به اندازه کافی هوشمندانه نبود. موقعیت‌ها را نیز یکی پس از دیگری از دست دادیم.

منبع: تسنیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: