پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرهنگ پیمان گودرزی گفت: چندین فقره سرقت از مغازه‌های موبایل فروش به این کلانتری اعلام شد که ماموران کلانتری در تحقیقات پلیسی به دست آورند سرقت‌ها توسط یک مرد جوان و گاهی به همراه زن میانسالی که گویا مادر وی می‌باشد رخ داده است و متهمان تلفن‌های همراه گران قیمت را کشروی و ربوده اند.

این مقام انتظامی به پالایش اطلاعات به دست آمده و تطبیق تصاویر متهمان در صحنه‌های جرم اشاره کرد و افزود: با تجمیع اطلاعات به دست آمده و گشت زنی‌های هدفمند در نهایت ماموران این کلانتری موفق شدند مرد جوان را که به یک واحد صنفی موبایل فروشی مراجعه و قصد سرقت داشت را شناسایی و بازداشت کنند.

رئیس کلانتری بازار گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص شد متهم دختری جوان است که با پوشیدن لباس پسرانه و اصلاح موی سر و تغییر پوشش موفق شده است تا کنون مال باختگان را گمراه و همچنین دستگیری خود را به تاخیر انداخته است.

وی به دستگیری زن میانسال اشاره کرد و توضیح داد: زمانی که زن میانسال برای ضمانت فرزندش به کلانتری مراجعه کرده بود توسط افسر پرونده شناسایی و بازداشت شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: تا کنون تعدادی از مال باختگان متهمان را شناسایی و هر دو متهم پس از تحقیقات مقدمانی برای اخذ دستور قضائی به دادسرا روانه شدند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: