پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسانه انگلیسی از حضور نمایندگان منچستر یونایتد، لیورپول و بایرن مونیخ در بازی پورتو با لیون خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت«weallfollowunited» انگلیس در گزارشی به حضور نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد در بازی پورتو با لیون در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا خبر داد.

بازی رفت پورتو با لیون با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فرانسوی به پایان رسید. مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی برخلاف بازی های گذشته نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

این رسانه انگلیسی در گزارش خود عنوان کرد استعدادیاب های باشگاه منچستر در ورزشگاه پورتو حضور پیدا کردند تا ستاره این تیم را زیرنظر بگیرد تا در تابستان اقداماتی برای جذب آنها انجام شود. مهدی طارمی ستاره ایرانی یکی از ستارگانی بود که در رادار نمایندگان منچستر یونایتد قرار گرفت ولی نتوانست عملکرد درخشانی مقابل دیدگان مسئولان شیاطین سرخ داشته باشد.

این رسانه، نوشت: منچستریونایتد نمایندگانش را برای حضور در بازی پورتو در لیگ اروپا فرستاد تا اهداف احتمالی نقل و انتقالات را شناسایی کنند. منچستریونایتد به همراه چند غول اروپایی دیگر، در بازی اخیر پورتو در لیگ اروپا مقابل المپیک لیون، نمایندگانی داشتند تا اهداف احتمالی نقل و انتقالات جدید را شناسایی کنند.

maaZyFwItqm9

فقط شیاطین سرخ نبودند، بلکه سایر باشگاه‌های اروپایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ نیز برای برنامه‌ریزی کار نقل و انتقالات تابستانی خود در پایان فصل، نمایندگانی را به این بازی فرستادند. با این حال، همه آنها چیز زیادی برای گزارش دادن به باشگاه های خود ندارند زیرا تعداد بسیار کمی از ستاره های پورتو در ورزشگاه دو دراگائو تحت تأثیر قرار گرفتند.

پورتو مدت‌هاست که محل پرورش بازیکنان با استعداد بوده است و باشگاه‌های اروپایی آن را شکارگاهی ارزشمند برای خود می‌دانند. یونایتد نیز با این موضوع غریبه نبوده و الکس تلس و دیوگو دالوت را از تیم پرتغالی به خدمت گرفت.

اگرچه پورتو بازیکنان باکیفیتی در اختیار شیاطین سرخ قرار داده است، اما اسپورتینگ رقیب پورتو است که واقعاً به نفع تیم انگلیسی کار کرده است. ستاره‌های درجه یک جهان مانند کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز در سال‌های گذشته از اسپورتینگ راهی منچستر شدند.

علی رغم شکست در بازی رفت، ویتینیا هافبک پورتو در شب جرقه درخشانی بود، در حالی که بهترین گلزن فعلی مهدی طارمی نیز در زمین تلاش می کرد تا از خط دفاعی لیون عبور کند. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا تیم اولدترافورد کدام یک از این بازیکنان را در آینده نزدیک دنبال خواهد کرد یا خیر.

پورتو نسبت به سایر باشگاه‌های اروپایی که به دنبال ستاره‌های بیشتر دور آن‌ها می‌گردند، محتاط خواهد بود، زیرا اخیراً لوئیز دیاز را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از دست داد و این بازیکن راهی لیورپول شد. آنها امیدوارند که بازیکنانی مانند ویتینیا و طارمی چند سال دیگر بمانند و تابستان این تیم را ترک نکنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: