پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک اسبق پرسپولیس گفت: تعویض‌های گل محمدی دلیل عقب نشینی مقابل نفت بود اما جای شکرش باقی است که سه امتیاز این بازی را حفظ کردیم.
ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی به ویژه در نیمه اول این مسابقه داشت و توانست گل به ثمر برساند. البته می‌توانست گل‌های بیشتری بزند اما از دقیقه 70 به بعد تیم تا مقداری کار را شُل کرد و با دریافت گل شرایطش تا حدی خطرناک شد. حدود دقیقه 90 هم نفت مسجدسلیمان موقعیت خطرناک دیگری را از دست داد اما همین که توانستیم از این دیدار خارج از خانه سه امتیاز را کسب کنیم، جای شکرش باقی است.  از این به بعد باید تمام تمرکز پرسپولیس روی 26 اسفند و دیدار دربی باشد.

وی در خصوص درخشش رضا اسدی در بازی با نفت مسجدسلیمان توضیح داد: هر بازیکنی که به عنوان بازیکن ثابت به زمین می‌رود، اعتماد به نفس خاصی پیدا می‌کند. اسدی هم وقتی در شرایط مسابقه قرار بگیرد عملکرد خوبی خواهد داشت. در گذشته هم گفته‌ام نفراتی که به پرسپولیس می‌آیند باید ابتدا بزرگ و به دور از حاشیه باشند و البته قدر جایگاه و منزلت این باشگاه بزرگ را بدانند. همچنین باید شرایطی فراهم کنند که حق‌شان را در این تیم بگیرند. رضا اسدی هم مستحق شرایط خوب است به این شرط که خودش بخواهد و کادر فنی هم به بهترین شکل از وی استفاده کند. او فوتبالیست خوبی است و لیاقت جایگاه بالاتری از این را هم دارد.

هافبک اسبق پرسپولیس در خصوص دلیل عقب‌نشینی پرسپولیس در نیمه دوم بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: یحیی گل‌محمدی در لحظاتی تصمیم گرفت بازیکنی مثل مهدی ترابی از زمین بیرون بکشد تا ضمن 4 اخطاره نشدن برای دربی ریکاوری شود. البته وحید امیری هم سه اخطاره بود اما دقت و تمرکز لازم برای حضور 90 دقیقه‌ای در زمین و محروم نشدن برای دربی را داشت. تعویض‌های گل‌محمدی دلیل اصلی عقب‌نشینی پرسپولیس در لحظات پایانی بود اما دلیل این اقدام هم استراحت بیشتر دادن به بچه‌ها برای بازی فوق‌العاده مهم و 6 امتیازی استقلال بود.

اسدی در مورد دربی پایتخت توضیح داد: هر چند استقلال 6 امتیاز با پرسپولیس در صدر جدول فاصله دارد اما خیلی از دیدارهای سخت این تیم مانده است. روز گذشته دیدیم تیمی مثل آلومینیوم اراک 4 گل از ذوب‌آهن دریافت کرد و همین موضوع نشان‌دهنده این است که در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. هر چه عرصه بر تیم‌ها تنگ‌تر شود آنها چالش سخت‌تری را تجربه خواهند کرد. خیلی از تیم‌ها در روزهای آخر به دنبال کسب سهمیه یا بقای خود در لیگ برتر هستند و استقلال به روزهای سخت هم می‌رسد.

وی اضافه کرد:‌ طبیعی است پرسپولیس باید  شرایط تیمی خود را برای دربی حفظ کند. با بردن استقلال هواداران خوشحال شده و شرایط در ادامه مسیر قهرمانی راحت‌تر می‌شود. بردن دربی بار دیگر پرسپولیس را احیا خواهد کرد. هیچ تیمی در ایران به اندازه پرسپولیس روان بازی نمی‌کند و سطح کیفی این تیم نه تنها نسبت به استقلال بلکه از  کل تیم‌های لیگ بالاتر است. پرسپولیس هیچ وقت در لاک دفاعی فرو نمی‌رود و با 11 نفر دفاع نمی‌کند. در کل 90 دقیقه شرایط حمله و ضدحمله را حفظ می‌کند و به بازی سرعت خوبی می‌دهد. تنها تیمی که در ایران به خوبی این کارها را انجام می‌دهد پرسپولیس است و با ریسک بالا بازی می‌کند. گل‌محمدی بارها روی نفوذ بازیکنانش روی گلزنی تأکید دارد.

وی عنوان کرد: امیدواریم تیم ما با برتری در دربی شرایط خوبی برای ما رقم بزند و فاصله‌اش را با استقلال کمتر کند. در این حالت احتمال مشخص شدن تیم قهرمان در هفته پایانی وجود دارد و امیدوارم در نهایت تیمی که به جام می‌رسد پرسپولیس باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: